/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Når man råber mod himlen...
Fra : molokyle
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 15-02-18 12:45

Når brugeren 'ingelein' har blaclistet mig? Så blæser svaret i vinden

https://www.kandu.dk/spg178812.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-18 12:46

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-18 12:55

Henvendt til teamet bag Kandu.dk:

Hvis man begrænser ytringsfriheden? Så kan man ikke længere bryste sig af at være et :

Bruger til Bruger hjælp og vidensdeling ..site?: Det hedder CENSUR !!!

AFSKAF nu den 'blacklist' funktion og sæt en MODERATER på istedet:

Kom ind i 'kampen' Kandu ..og lev op til jeres formå og intensioner l!

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-02-18 13:07

Citat
Når brugeren 'ingelein' har blaclistet mig? Så blæser svaret i vinden

Og når molokyle råber mod Kandu har det samme resultat

Svaret blæser ligeledes i vinden - der kommer jo aldrig noget svar fra det såkaldte Team bag sitet (Hvis der i det hele taget er et?), så det, at der skulle være en MODERATOR vil jo kræve der pludselig skulle være nogen der tog af dette site.

Så du må nok til stadighed finde dig i at være blacklistet og se til at dine guldkorn kastes på stengrund...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-18 14:30

Citat
Når brugeren 'ingelein' har blaclistet mig? Så blæser svaret i vinden

Det kunne jeg da også ha' fundet på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-02-18 16:27

Og tænk en gang, jeg vil så gerne komme på den blackliste.
Men det får jeg ikke lov til.........................

- ja for påske er det vel ikke endnu.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 15-02-18 19:38

Ham Ingelein er ikke værd at beskæftige sig med

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-18 19:44

Tankestrøm og aflæsningsbeføjelser har du da heldigvis lov at ha

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-18 20:09

Citat
Ham Ingelein er ikke værd at beskæftige sig med

Som er en dame, og dermed af hunkøn.

Plejer at have nogle fornuftige synspunkter. Blacklistninger, er jeg dog ikke enig i. Synes det er noget pjat. Var så selv "tvunget" til det enkelte gange, for år tilbage.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-18 20:10

>Ham Ingelein er ikke værd at beskæftige sig med

Mon ikke Ingelein er en pige, og med sit navn her fra det Sønderjyske,
måske i stor modsætning til jer fra djævleøen?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-18 20:24

Jeg er også blevet black listet flere gange,
men i flere tilfælde har jeg fået venlige kandu brugere til at spørge om årsagen,
og i mange tilfælde har spørgeren fortrudt og har ophævet black listningen.

Ved du helt konkret til hvad der er årsag til din black listning?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-02-18 23:02

Citat
svendgiversen: 'Jeg er også blevet black listet flere gange'

hvilket egentlig ikke er så underligt...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-02-18 10:45

Gad vide om der findes en blackliste score. Nogen der ved det?

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-18 12:13

Nemmerlig katekismus !!!