/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Nu må det stoppe
Fra : svendgiversen
Vist : 578 gange
180 point
Dato : 12-02-18 19:57

Jeg så en helt tilhyldet kvinde med ultra burka på,
endda på DR, kun øjne og lidt næse var synlige.

Hun talte perfekt dansk, måske født her, men så måske overtalt /påvirket af islam?

Hvad er det der foregår, vi må da tale åbent her i Danmark, vise hvem vi er og hvad vi står for.

Svend, gammel viking, der fortsat kæmper med åben pande...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 180 point
Dato : 12-02-18 22:02

Så lidt af det og nægtede at TRO på det sendt i DR.
JEG ville på ingen måde snakke med den slags mennesker - jeg ikke kan se.

Men den ? eventuelle nye LOV er fra Politiet´s SYN umulig at håndhæve, så ENDNU en dårlig beslutning/ haste lov der lige ? måske har fået opbakning.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 13-02-18 08:57

ULTRABURKA?

Det er da noget du har fundet på det var en niqab

Der er jo altid nogen der går til ydeligheder.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-18 09:51

Prøv at sætte disse to artikler, op mod hinanden:

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/bornholm/erik-maa-noejes-med-integrationsydelse-efter-rejse-jeg-troede-jeg-var
https://www.information.dk/telegram/2018/02/familie-fik-327000-kroner-socialhjaelp-rejst

Vi danskere er et fredeligt og godtroende folkefærd, på grænsen til hjernedøde.
De danske myndigheder, må være stærblind.....eller de tør ikke røre ved lorten.
Utroligt vi ikke endnu, er på grænsen til en revolution.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-02-18 10:40

Citat
Jeg så en helt tilhyldet kvinde med ultra burka på,
endda på DR, kun øjne og lidt næse var synlige.
Vi kan omskrive det gamle ord; "Som man råber i skoven får man svar" til; Du får det samfund, du har stemmer dig til.

Scrol gamle indlæg igennem (Kandu indlæg) og du vil lynhurtigt se, at en del skribenter mener det er vores nye sosoass, ja sågar, at danskerne overhovedet ikke kan klare sig uden. - og for at sætte trumf på, "efter et par år er muslimerne mere danske end Pia fra DF."

Du kan ikke gøre så meget ved det lige nu, men ved det valg som for håbenligt snart kommer, skal du nok overveje, hvilket parti du skal sætte X'et ved. Det er nok ikke de Radikale, Enhedslisten, SF, eller Uffes klovneparti, som agter at gøre noget ved tingene.
Socialdemokrater tvivler jeg på, - vi har ligesom hørt melodien før......Sidst med Helle Thornings; "Vi fik jo ikke 90 mandater" Mette Frederiksen var forøvrigt minister i regeringen........Såååh deeet.......

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 13-02-18 15:27

Har man mod på det, kan denne moppedreng af en bog anbefales, ligesom Asger Aamund her gør det: https://denkorteavis.dk/2017/asger-aamund-her-er-en-bog-for-folket-om-islam-i-europa/

Det, jeg tager med mig fra læsningen af bogen, er jo noget, jeg godt vidste i forvejen, ikke fordi jeg er særligt kløgtig, men ved sammenstilling af alle de iagttagelser, man gør sig ved disse påtvungne ikke bare "middagsgæster, men overnattende gæster", nemlig at de kommer fra og medbringer sædvaner og ideologi idetheletaget, hvor KLANEN - DERNÆST FAMILIEN - OG TIL SIDST INDIVIDET er det der af ideologien (islam) bindes sammen uløseligt.
Det er der sådan set ikke noget mærkeligt i - det mærkelige for ikke at sige forbryderiske (og her er vi alle medskyldige, vi indfødte) er, at vi tankeløst har smækket døren vidt åben og selv efter 30-40 års erfaringer stadig tror, at vi kan integrere dem - vi integrere dem og ikke dem integere sig med os. Som før sagt: Fyld en en flaske med 90% vand, kom små 10% olie i, ryst grundigt og lad det stå ikke i 30-40 år men få minutter og du vil få anskuelighedsundervisning i integration.
Løbet ER kørt kære venner - vi i dette forum er jo mestendels så gamle, at VI ikke kommer til at opleve, hvad vore efterkommere vil komme til, hvilket ellers kunne være interessant.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-02-18 15:38

Har der ikke altid været danskere, der provokerer med deres adfærd eller udseende? Med sort hår og tatoveringer? Med babyer hængende ved de bare babser? Småbørn, der render splitternøgne på stranden?

Hvis niqaben gemmer på en kvinde med et perfekt dansk, så ER det nok en meget dansk kvinde, der vil provokere.
Bedste kur mod provokationer er at ignorere. Hvis ingen finder provokationen interessant, så er det heller ikke interessant at provokere.

Hvis nogen muslimske kvinder føler sig pressede til at gå med niqab eller anden religiøs påklædning, så må de jo sige fra og søge hjælp og støtte til at sige nej.

...Hvor mange danske unge bliver konfirmeret imod deres vilje? Hvis nogen ikke VIL, så siger de fra. Men de fleste vil jo gerne, selv om mange danskere ser det som noget overtroisk vrøvl.
Det må være en selvfølge at man viser sit ansigt, når man viser sit pas, f.eks. Men ellers må det være folks egen sag.
Man kan forklare teenagere med niqab at det hæmmer indlæring og kommunikation, når ansigtet er tildækket. Men derudover er det deres egen sag om de vil isolere sig på den måde. Så længe, det er frivilligt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-02-18 15:57

Foreløbig tak for mange indvendinger mod burka, niqab og hvad det nu kaldes.

Og hvad kan vi så gøre, jeg er ikke sikker på et rødt valg vil hjælpe,
trods Mettes højre drejning, men støttet af radikale og andre, endnu mere til venstre?

Og lgs´ link var jo chokerende, håber ikke det bliver til virkelighed, heldigvis ikke i min tid.

Og Birgitta, du har da vist mere forstand på hunde end mennesker??

Og så må Danmarks Radio holde op med at inter vue piger,
der ikke vil vise deres sande ansigt...

´

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-02-18 16:31

Citat
Hvis niqaben gemmer på en kvinde med et perfekt dansk, så ER det nok en meget dansk kvinde, der vil provokere.
Bedste kur mod provokationer er at ignorere. Hvis ingen finder provokationen interessant, så er det heller ikke interessant at provokere
Blank, - som en nypoleret glorie.
Birgitta, du trænger da vist til at bevæge dig lidt ud i det, der kaldes samfundet. http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-02-12-cafe-i-vollsmose-er-koensopdelt-maend-sidder-forrest-og-kvinder-bagerst

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-02-18 17:00

Den store fejl her, er at vi danskere aldrig kan blive enige om noget...trække på samme hammel. Samme mentalitet som under besættelsen. De "fremsynede" meldte sig i nazistpartiet, for nu ville det blive den nye rigsorden. De "fremsynede" nu til dags, har samme holdning som Birgitta. Går pænt og ærbødig ud i rendestenen, når en flok selvsikre sorte lømler (herrefolket), breder sig på fortovet.

Her er Folketinget absolut ikke bedre. Enhver lille fornuftig tiltag til forbedring, ender som regel i et intetsigende kompromis / et kop lunken pis.
Citat
Løbet ER kørt kære venner - vi i dette forum er jo mestendels så gamle, at VI ikke kommer til at opleve, hvad vore efterkommere vil komme til, hvilket ellers kunne være interessant.

Enig, på nær "hvilket ellers kunne være interessant".
Jeg tror det vil ende i et sandt mareridt, hvis endelig Holger Danske vågner op.

M.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 13-02-18 19:42

Tommy skriver: "Socialdemokrater tvivler jeg på" - det gør jeg også, men hvis nu flere ville få fingeren ud og i gang ved f.eks. tastaturet, så var det da det mindste man kunne gøre for at bestyrke dem i deres seneste udmeldinger, så mail sossernes udlændingeordfører her
Mattias.Tesfaye@ft.dk - hans genbagage er vel 50% etiopisk og han forekommer troværdig, så han taler vel derfor også med en større vægt.

Sat på spidsen så forekommer holdningen hos danskerne at være forbandet lig Samarbejdspolitikken under 2. Verdenskrig:
"Samarbejdspolitikken under besættelsen er normalt betegnelsen for den særlige ordning, som eksisterede mellem Danmark og Tyskland under besættelsen. Det er også betegnelsen for den politik, den danske regering førte overfor besættelsesmagten frem til den 29. august 1943. Grundlaget for samarbejdspolitikken var et ønske blandt danske politikere om at skåne den danske befolkning så meget som muligt samt om at bevare så megen indflydelse som muligt på danske hænder. "
Hvad andet end samarbejdspolitik er "intet svinekød i f.eks. daginstitutioner, reservation ef svømmehaller for muslimske kvinder, fravalg af danske højtidstraditioner i skole osv osv osv"?
Derfor giv i det mindste din mening til kende over for f.eks. Mattias Tesfaye og sossernes afstandtagen dertil - mener du, at det ikke har haft nogensomhelst indflydelse, så kan du dømme sosserne ude.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-02-18 16:10

Jaja... det er jo nemmere at nedgøre og være nedladende overfor dem, der er uenige i de holdninger man selv har, end at acceptere, at mennesker har forskellige og ligeværdige holdninger.

Men resultatet bliver det samme: der er forskellige holdninger til alt. De, der har en anden holdning end de skråsikre trådoprettete, de foretrækker bare at undgå debatten for ikke at blive overlæsset med useriøst lort.
Det gælder jo ikke kun her, men alle steder, hvor der debatteres på nettet.

Længe leve demokratiet!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-02-18 16:56

Citat
Længe leve demokratiet!
Mig bekendt, står sharia højere end demokrati.
Når du så alligevel bruger ordet demokrati i forbindelse med islam, har du totalt misforstået.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-02-18 06:57

Det er vist DIG, der har misforstået noget. Kaptajn.

At andre lever med udemokratiske trosretninger, vil da aldrig kunne retfærdiggøre at VI også stræber efter manglende demokrati. Det kan vist kun ske i Kristendommens højhellige navn.

Jeg er slet ikke så sikker på, at nogen religion er demokratisk.
Er kristendommen en demokratisk religion? Er det demokratisk at man kun må have een gud? Enhver religion er fuld af regler, der skal overholdes.

Nu er jeg ikke kristen, men sandsynligvis indebærer kristendommen også tvang og manglende selvbestemmelse. Det er bare ikke skræmmende for os. Fordi det er vi vant til.
Vil indremissionske forældre tillade deres børn samme selvbestemmelse og frihed som de fleste andre danske unge? Vi accepterer jo at unge bliver opdraget efter strenge kristne regler. Så længe der ikke er tale om vold..

Det er det fremmede, der skræmmer os.

Hvis Danmarks love overholdes, så må man altså tro på -og efterleve- hvad man vil. DET er demokrati.

Vores ansvar er, at sørge for at netop de danske LOVE er demokratiske.
Demokrati er også religionsfrihed.

Hvis man ikke overholder danske demokratiske love, så bliver man straffet. Uanset religion.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-18 13:44

Birgitta, jeg bliver nødt til at splitte din skrivelse op for at svare...

Citat
At andre lever med udemokratiske trosretninger, vil da aldrig kunne retfærdiggøre at VI også stræber efter manglende demokrati. Det kan vist kun ske i Kristendommens højhellige navn
Her glemmer du, at Kristendommen er indskrevet i Grundloven.

Citat
Jeg er slet ikke så sikker på, at nogen religion er demokratisk.
Er kristendommen en demokratisk religion? Er det demokratisk at man kun må have een gud? Enhver religion er fuld af regler, der skal overholdes.
Nej, religion er ikke demokratisk. Biblen er skrevet som den er - og kan derfor ikke diskuteres. Ergo, du kan ikke tilvælge og fravælge - men du kan tage hele pakken - eller lade være.
Videnskab f.eks., er heller ikke demokratisk.

Citat
Nu er jeg ikke kristen, men sandsynligvis indebærer kristendommen også tvang og manglende selvbestemmelse. Det er bare ikke skræmmende for os. Fordi det er vi vant til.
Nej, ikke fordi vi er vant til det, men fordi - modsat islam - kan du fravælge kristendommen.

Citat
Vil indremissionske forældre tillade deres børn samme selvbestemmelse og frihed som de fleste andre danske unge? Vi accepterer jo at unge bliver opdraget efter strenge kristne regler. Så længe der ikke er tale om vold..
Indremission, Jehova, Pinsebevægelsen osv er affarter af kristendommen, og kan stort set kun betegnes som sekter. Sekter har som sådan ingen samfundsværdi - udover, at de kan være forstyrrende elementer i dagligdagen.....hvis det er en værdi.

Citat
Det er det fremmede, der skræmmer os.
I hvert ikke. Det, der skræmmer den danske befolkning er den hastige islamisering af samfundet. Det skræmmer - og med god grund!! Og gudske lov ser det ud til at Socialdemokratiet endelig har fået øjnene op.

Citat
Vores ansvar er, at sørge for at netop de danske LOVE er demokratiske.
Demokrati er også religionsfrihed.
Religionsfrihed har vi indskrevet i Grundloven - men ikke religionslighed.

Citat
Hvis man ikke overholder danske demokratiske love, så bliver man straffet. Uanset religion.
Jo, absolut - og dog!! Vi ved jo, at i ghettoerne vokser og vokser Sharia-lovene med raketfart. Det skal stoppes NU!

Man kan så spørge sig selv, om islam er en religion eller en erobrings-ideologi ?
Jeg mener ikke, at islam hjemmehørende i et vestligt demokrati.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-02-18 16:28

Okokok... jeg stopper allerede ved første “bid”, kaptajn.
Hvad mener du med at “kristendommen er indskrevet i grundloven”?
Er det kristendommen med alle aspekter, nye som gamle testamente? Eller er det det at være kristen, der er indskrevet som en ret? Og står den ret over dansk lov og ret?

Kom gerne med ordlyden af lovparagraffer og dele af biblen, som er i modstrid med dansk lovgivning, og som ikke straffes, hvis man bryder dansk lov?
Du må ikke ihjelslå..... men hvad så med værnepligt, der jo netop også er en pligt til at slå ihjel.
Hvis du undslår dig for din værnepligt fordi du ikke vil ihjelslå -eller ikke vil slås ihjel, så bryder du jo dansk lov og kan straffes.
Du kan søge fritagelse i visse situationer, men du kan ikke bare efterleve de regler i bibelen, som du føler for.

Jeg gider simpelthen ikke at gennemgå hvert af de andre punkter på samme måde. Du antager ting og nævner dem som endegyldige sandheder. Det har du selvfølgelig ret til. Men det gør det ikke til sandheder, kun fordi du hævder det.
Men det er da med til at skræmme modtagelige dele af befolkningen. Og det er med til at fremmedgøre den del af befolkningen, der har rødder i lande med en anden tro.
Heldigvis er der relativt få som dig, kaptajn.. Der har faktisk nok været væsentligt flere.
Danskerne er ved at acceptere, at vi mennesker kan være forskellige. I tro, kultur, udseende. På alle måder.
Det behøver ike være skræmmende. Det kan være en styrke.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-18 17:49

Må jeg komme med et lille pip. Tak.....jeg det nok også alligevel.

Jeg mener der er den kæmpe forskel på Islam og kristendom, at det første fører sig frem efter
middelalderlige normer, hvor Kristendom moderniseres efter behov / menneskets udvikling. I dag er der ikke, mig bekendt, kristne der myrder hobevis af andre mennesker, i religionens hellige navn.

Efter min konfirmation, tilbage i 50`erne, gik jeg da til masser af møder i KFUM, nærmest en pligt (og som en selvfølge indmeldt i Blå Kors)...hvor vi blev "truet" til "omvendelse", ellers ville vi ende i helvedes luer. De tider er heldigvis forbi. Men det er det ikke for Islams vedkommende, når man hører og ser, rundt i verden.

Jeg er helt enig i, at religion er udemokratisk. Man har dog valgmuligheder, her i den civiliserede del af verden: Enten tror man, eller man tror ikke.

M.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 15-02-18 18:06

Citat
Danskerne er ved at acceptere, at vi mennesker kan være forskellige. I tro, kultur, udseende. På alle måder.
Det behøver ike være skræmmende. Det kan være en styrke.

Du har i det mindste gjort dig nogle tanker om emnet - men himmelråbende naivitet stråler ud af dette - efter min mening - og det, der er virkeligt skræmmende i dagens DK er at alt for mange er indifferente over for den pest, som islam i vor kultur er - bolsjevisme - fascisme - nazisme og - forsinket kan man sige - nu islam, ikke bare islamisme men islam selv.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-02-18 18:18

Jeg stillede kun dette spørgsmål fordi DR intervuede en helt tilsløret pige.

Jeg synes man skal vise sit sande ansigt, når man deltager i en diskution i Dansk Radio,
men gider ikke denne fortsatte debat om religionsfrihed, kristendom og det modsatte, islam.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-18 18:40

Alt ære og respekt, Svend. Så går vi over til ænderne, i stedet.

Men du har dog selv indkastet spørgsmålet under kategorien "Religion".

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-18 19:09

Citat
Okokok... jeg stopper allerede ved første “bid”, kaptajn.
Hvad mener du med at “kristendommen er indskrevet i grundloven”?
Grundlovens §4: Den evangelisk-lutherske kirke er den danske folkekirke, og understøttes som sådan af staten
Folkekirken skal være evangelisk-luthersk, hvilket vil sige, at den skal bygge på Bibelen, de tre oldkirkelige bekendelser samt den augsburgske bekendelse og Luthers lille Katekismus. Denne evangelisk-lutherske folkekirke skal ifølge paragraffens anden del understøttes af staten.

Citat
Er det kristendommen med alle aspekter, nye som gamle testamente? Eller er det det at være kristen, der er indskrevet som en ret? Og står den ret over dansk lov og ret?
Hvad er det nu for bøvl du skriver..? Gamle Testamente tilhører jøderne - og det Nye Testamente tilhører Kristendommen. Jøderne anerkender overhovedet ikke det Nye Testamente. Men men men, har du ikke læst Det gamle Testamente, kan du ikke forstå Det Nye Testamente.

Citat
Du må ikke ihjelslå..... men hvad så med værnepligt, der jo netop også er en pligt til at slå ihjel.
Ja selvfølgelig må du slå ihjel når du forsvarer dit land.

Citat
Du antager ting og nævner dem som endegyldige sandheder. Det har du selvfølgelig ret til.
Nej, jeg antager ikke noget.

Citat
Der har faktisk nok været væsentligt flere. Danskerne er ved at acceptere, at vi mennesker kan være forskellige. I tro, kultur, udseende. På alle måder.
Jeg har intet imod fremmed kulturer, jeg har noget imod - og kæmper med næb og kløer - imod den islamisering af vort samfund, som finder sted.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-02-18 22:43

Kaptajn, når man begynder at udtrykke sig med “ungdommelig respektløshed” så er det fordi man ved at man ikke kan vinde med saglig debat.

Som sagt er jeg hverken kristen eller muslim. Det kan være, at det lyder naivt, men jeg tror på at “enhver er salig i sin tro”. Og jeg ved da, at religion og dansk lov og ret er to forskellige ting.

Selv den danske folkekirke må bøje sig for Dansk Lov. Og det gælder også for islam.
Dansk lov gælder for os alle. I Danmark.Også for muslimer og jøder og mig. Selv om vi tror på hver sit.
Dansk Lov står over enhver tro. I Danmark. Nogle muslimer bryder dansk lov.. Nogle danskere med eller uden religiøs tro kører over for rødt eller udøver vold mod andre. Og alle bliver retsforfulgt, dømt og straffet. Uanset tro.

Det er noget rod at blande religion ind i dansk lov og ret.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-18 23:16

Citat
Selv den danske folkekirke må bøje sig for Dansk Lov.
Ja selvfølgelig må religion bøje sig for dansk lov. Har jeg påstået andet ?

Det, jeg har skrevet er, at islam kun har en lov, det er sharia. Sharia omhandler stening, halshug, flerkoneri, drab på vantro, mandsdomineret hverdag - og kvinden er degraderet til en børnefabrik - og helst føde sønner.
Det er ikke en påstand jeg fremsætter, men den skinbarlige sandhed.

Citat
Selv den danske folkekirke må bøje sig for Dansk Lov.
Ja, men alligevel er den indskrevet i Grundloven, det betyder bla. at Dronningen kan ikke selv bestemme, hvilken trosretning hun vil tilhøre. Hun skal tilhøre den evangelisklutherske kirke. Men hun behøver ikke nødvendigvis at være medlem af den danske folkekirke. I praksis har regenten dog altid været medlem af folkekirken.

Når du skriver vi har religionsfrihed - har du ret - men vi har ikke religionslighed. Islam er ikke ligestillet med kristendommen, iflg. danske grundlov, men du har friheden til at dyrke islam.....se, det er demokrati.

Citat
Kaptajn, når man begynder at udtrykke sig med “ungdommelig respektløshed”
Ja, det må så stå for din egen regning.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-02-18 07:28

Man burde nok kunne debattere, uden at nedgøre andres meninger. Når man nedgører dem der har andre meninger end en selv, som f.eks at skrive “bøvl” om andres meninger fordi man er uenig. Eller man som argumenter bruger andres argumenter som man er enig med, som evigtgyldige sandheder, uden at argumenterne nødvendigvis indeholder mere end et gran af sandhed.
Det skader demokratiet, fordi det lukker munden på dem der har en anden mening.
Brug dine egne erfaringer, kaptajn, i stedet for at læne dig op ad andres udtalelser.

Det er da utroligt, så sjældent vi oplever stening og drab på vantro i Danmark, selv om landet åbenbart er overstrømmet til bristepunktet med voldelige muslimer.

Og utrolig så få kvinder, der rent faktisk bruger niqab på offentlige steder. Det er virkelig MEGET få i forhold til hvor mange muslimer, der er i Danmark.

Jeg bor ikke i noget særlig “beskyttet” sted, men i et almennyttigt lejlighedskompleks med en masse forskellige nationaliteter. Her er bestemt ikke flere problemer med unge muslimer end der er med kristne eller ateistiske danskere. Tror jeg ikke. Jeg ved jo faktisk ikke hvilken religion folk bekender sig til. “Gammeldanskere” kan jo godt være muslimer, ligesom indvandrere kan være kristne.

Det hjælper nok også på min forståelse, at jeg har haft flere muslimske venner dengang børnene var små, og de rendte ud og ind hos hinanden, uanset farve og religion. Det kunne slet ikke undgås, at vi kom tæt på hele familien, når børnene legede sammen. Og det var absolut en berigelse for forståelsen af andre folkeslag.

Når man lever tæt, så kan man vælge om man vil se det som en berigelse. Eller som en gene.

Hvis børn laver hærværk eller generer nogen, så er en helt almindelig snak med forældrene nok til at løse problemerne, så det ikke sker igen. Uanset religion og hudfarve. Sådan har det vel altid været. Men berøringsangst og islamofobi kan også få problemerne til at eskalere. Hvis ingen blander sig og stopper uønsket adfærd hos børn, så vil problemerne da vokse samtidig med at børnene vokser. Uanset religion og hudfarve. Forældre ved ikke altid, hvad deres børn laver.

Uddannelsesmæssigt er det netop de unge muslimske “fødemaskiner” det har brilleret med blændende intelligens og udholdenhed, på de studier jeg har deltaget i. De har ligget som de førende i klassen fordi de VILLE gennemføre med godt resultat. Altid velforberedte. Og ingen brugte niqab eller burka.

......men der er mere “skandale” i at vælte sig i tilfælde hvor man kan nedgøre folk som “nassere” fordi de ikke kan klare uddannelse eller job. På grund af mange forskellige forhold. Og det gælder og også “gammeldanskerne”.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-02-18 12:30

Du vågner nok en dag, Birgitta. Indtil da, sov godt.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-02-18 14:13

Tak for svaret mig-selv.