/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Win xp ændre adgangskode
Fra : ingelein
Vist : 155 gange
50 point
Dato : 05-02-18 21:44

Hej
Jeg har en gammel xp bærbar, som jeg sidst har brugt med trådløst internet et andet sted med en anden adgangskode. Nu kan jeg ikke ændre denne adgangskode, selvom den logger på min wifi repeater. Jeg kan ikke komme på nettet. Jeg har prøvet at omdøbe, men det slår ikke igennem. Kan jeg slette hele netopsætningen og starte forfra, hvis jeg ikke kan ændre til mit eget kodeord/adgangskode.
Ingelein
Ps. Jeg skal kun på nettet for at opdatere et enkelt strikkeprogram. Ellers går jeg ikke på nettet med denne pc.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 05-02-18 22:38

Det nemmeste er at sætte et net-kabel i XP computeren - så er du online.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 05-02-18 22:55

Godt råd, hvis ikke jeg gerne ville sidde 10 meter væk fra et stik. Derfor trådløst. Det problem har jeg løst og kan sende og modtage mails og komme på nettet. Jeg kan dog ikke huske, hvor man i IE skifter fra offline til online.?
Jeg kan ikke arbejde på min Ipad, fordi et andet online program kræver Microsoft Silverlight installeret og det dur ikke på google Chrome. Så hvor switche jeg til OFF/online på IE?
Ingelein