/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
OCR program
Fra : Sandvad261
Vist : 199 gange
100 point
Dato : 05-02-18 17:18

Af og til mangler jeg et OCR program, men hvad skal jeg vælge det behøver ikke nødvendigvis at være gratis, der er jo ingen der vil arbejde gratis i dag, men nogle kroner vil jeg da godt give for et godt program, der ikke skal rettes for meget i.
Hej

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-02-18 01:33
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-02-18 01:35

Hvis du har en 3 i 1 printer eller et Office program, kan der være software til OCR

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 06-02-18 11:14

Til mig-selv
Jeg har svært ved at forstå at du svarer på mit spørgsmål når du ikke har nogen kendskab til en MAC og derfor har jeg så heller ikke noget Office program som jo kører på Windows.
Så hej med dig

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-02-18 12:19

Jamen dog.
Citat
derfor har jeg så heller ikke noget Office program som jo kører på Windows.

Findes der virkeligt intet ´skrive´ programmer til en Mac, om det så kaldes det ene eller andet.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 06-02-18 15:43

Til mig-selv
Jo da der er et ganske ude mærket tekstbehandlingsprogram der hedder " Open Office " og så er det oven i købet ganske gratis.
hej