/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Sætte en video på Facebook
Fra : FrejaFlop
Vist : 283 gange
10 point
Dato : 04-02-18 19:48

Jeg har lavet en lille video som ligger på Youtube. Jeg vil gerne lægge denne video på Facebook men ved ikke hvordan jeg gør. Jeg er mest vant til at lægge ting på FB som jeg har inde på min telefon - men denne Video har jeg ikke på min tlf da den er lavet i et program, hvor jeg sluttede med at lægge den ud/ release på Youtube. Kan jeg få et godt råd?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 10 point
Dato : 04-02-18 22:26

Du kopierer linket fra Youtube og sætter ind i dit opslag på Facebook, bum. Så er du i mål

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-02-18 07:14

På Facebook gør du således;
Ved den boks hvor du normalt skriver indlæg, der klikke du på --> Billede/video (lille boks under skrivefeltet)

Der åbner et vindue, og du klikker dig frem til den mappe hvori din video ligger, vælger videofilen, og klikker på ---> Åbn

Din video fil overføres nu til Facebook - Og du kan evt. skrive i kommentarfeltet, f.eks hvad den handler om
Processen kan gentaget ved at klikke i den grå boks med plus'et i, hvis du har flere videoer der skal med i samme opslag.

Facebook viser en boks hvor der står;
Videoen i dit opslag er under behandling. Vi sender dig en notifikation, når den er færdig, og dit opslag er klar til at blive vist.

Din video skal 'godkendes', for at checke om den overholder Facebooks regler!!

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 05-02-18 16:24

Tak for svaret Kortoververden. Undskyld jeg kun kan gi dig 10 point. Tak for begge svar...også fra den anden der svarede. Jeg har haft problemer med at gøre som du beskrev - men fandt ud af at jeg ikke kan se URL på youtube på min mobil - men skal gøre det hele fra min pc...så virker det. Tak for rådet.