/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hjælp til nemt regnestykke
Fra : Mågen
Vist : 173 gange
110 point
Dato : 31-01-18 21:40

Hej

Er der en der kan sige om jeg har ret. Der var en der sagde at det lød for godt til at være sandt og så tvivler jeg jo.
I mit mobil abonnement har jeg 10 GB data.
Jeg har opbrugt alle 10 GB d. 29 i måneden og der 30 dage i måneden.
Så den 30 har jeg ikke mere data.
Men hos min teleudbydere har de så en 20 GB datapakke der koster 30 kr.
Hvis jeg opgraderer datapakken til 20 GB og nedgraderer den igen så jeg kun har den 1 dag, så koster det mig vel kun 1 kr. At få mere data?
30 dage af 30 kr. Er 1 kr. Om dagen.

Er der noget jeg overser?
(Man kan købe såkaldt top up pakker der er ret dyre, når man har brugt sin data, men man kan også opgraderer og nedgraderer som man vil fra dag til dag).

Kommentar
Fra : Mågen

Dato : 31-01-18 21:44

(man kan også opgraderer og nedgraderer datapakken som man vil fra dag til dag).

Kommentar
Fra : Mågen

Dato : 31-01-18 21:45

Opgradere og nedgradere uden R i enden

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 31-01-18 22:58

Mon ikke du kun kan op eller nedgradere en gang om måneden, det hele afhænger af hvad der står. hvilken udbyder er det?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-01-18 23:00

Du slipper nok ikke kun med én krone, men derimod skal du nok af med kr. 30,- hvis du vil have data hele måneden, men det får du jo sikkert at vide hvis du forhører dig hos din udbyder...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-02-18 11:35

Når du ikke skriver hvem udbyderen er , kan man ikke se betingelserne, så svaret bliver med et forbehold.
den ekstra pakke vil nok koste dig 30 kr. Du skal også huske i tide at afbestille den, så den ikke koster ekstra 30 kr hvert af de følgende måneder.
Se hellere om du ikke kan skifte til en større pakke for et vist fast beløbmånedligt. Det er selvfølgelig kun hvis du i almindelighed har et større behov.