/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Google-konto
Fra : sdam
Vist : 313 gange
200 point
Dato : 23-01-18 10:02

Hvordan oprettes en "Google-konto" på min smart-phone. Jeg har oprettet på min bærbare, men det hjælper jo ikke på telefonen - hvis det da overhovedet her en sammenhæng!
Når jeg vil logge ind på telefonen, kommer den og siger "Kræver godkendelse. Log ind på din Google-konto".
Kan der være noget jeg total misforstår ???

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-01-18 11:56

Du skal bare logge ind på Google, Gmail eller anden Google konto, med de samme oplysninger som da du oprettede dig via den bærbare

F.eks;

Brugernavn: sdam@gmail.com
Password: sdamspassword

Ingen grund til at have 2 forskellige konti, på hhv. telefon og pc!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-18 14:23

ikkeIndsæt din tekst herHvis det er en telefon med Android system

> hvis du har internet mulighed med en router
> Indstillinger
> forbindelse
> Wiifii skal være tændt
> start en browser - evt www.google.dk
> logon med din gmail

> hvis du ikkehar internet mulighed med en router
> indstillinger
> Forbindelse
> rul ned databrug
> mobil data skal være tændt (og nu koster det data hvis det ikke er med i din pakke)
> start en browser - evt www.google.dk
> logon med din gmail

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 24-01-18 01:23

Begge forkerte
Citat
Hvordan oprettes en "Google-konto" på min smart-phone.

ANDROID??

Gå til indstillinger
Konti
Tilføj ny og følge teksten:
https://imgur.com/a/WMn2H

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-18 01:25

ALternativt kan åbne Google Play appen på din moppedreng - den kræver en konti for at kunne bruges - og ellers opret dig derfra.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-01-18 06:31

Citat
Begge forkerte

Du læste godt at der allerede er oprettet en Google konto ikk'?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-18 11:09

Citat
Du læste godt at der allerede er oprettet en Google konto ikk'?

Jo, men der er stor forskel på at logge på Google via browser, og så oprette en konto til selve telefonen = KONTOÉN som skal bruges til samtlige Apps som Google udbyder
.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-18 11:13

Det er TELEFONEN der skal til deles en konto - og det kan være en hvilken som helst Gmail

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 09-03-18 11:17

Tak for svaret mig-selv.