/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Sløv iPad
Fra : pirt03
Vist : 192 gange
50 point
Dato : 22-01-18 16:32

Jeg har en 5-6 år gammel iPad. Der efterhånden er blevet noget sløv.
Den har fået en uvane med at meddele at "websiden bliver genindlæs pga af et problem" Det tager rigtig lang tid og er irriterende. Problemet opstår ofte når jeg scroller.
Desuden går den ret tit i grå. Dvs billedet forsvinder og skærmen bliver grå. Efter laaaaang tid kommer skrivebordet så tilbage.

På en alm. PC kan man ofte indlæse diverse renseprogrammer, der kan gøre PCen hurtigere. Findes der noget tilsvarende til en iPad. Jeg har på fornemmelsen at den er ved at sande til.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 22-01-18 16:35

Jeg tror, du skal stille spørgsmålet i gruppen : Operativsystemer/OS2

Kommentar
Fra : netop

Dato : 22-01-18 17:05
Kommentar
Fra : edison

Dato : 23-01-18 04:18

jeg formoder at du har adgang til en pc.
download og instalere itunes.
sæt din ipad til din pc, Tag en komplet Backup så den ligger på din pc.
når det er klaret, så i itunes vælg_: Gendan ipad, med din backup.

når det er gjort har du en frisk ipad, der er ryttet op, og du har stensikkert fået frigjordt plads i dens hukommelse.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-01-18 13:09

Edison

"sæt din ipad til din pc, Tag en komplet Backup så den ligger på din pc. "

Hvordan sætter jeg min Ipad til min PC. Jeg kan ikke se nogen stik, der passer til Ipaden og PCen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-01-18 14:59

Dit lade stik er USB i den ene ende, den sætter du i PC. Henter iTunes, aom kan lave backup af din iPad.