/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bliver logget ud!
Fra : dogvillestar
Vist : 347 gange
300 point
Dato : 22-01-18 10:37

Er der andre end mig der konstant bliver logget ud af Kandu?

Det sker ved klik på et spørgsmål, og når det åbner er jeg logget ud!!!!

Anyone?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-01-18 10:38

Nå ja, hvad kan man evt. gøre ved det?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-01-18 11:34

Her er beviset på, jeg ikke bliver logget af. (Ellers kunne jeg jo ikke skrive).

Men jeg synes tit, Kandu er meget langsom til at åbne et spørgsmål, når man klikker på et sådan.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-01-18 11:39

Jeg plejer at blive logget ud, når jeg klikker på kandu´s interne sider - hvis jeg klikker på dette link er jeg logget ud:
https://www.kandu.dk/spg178725.aspx

Det kan være du har sat din sikkerhed for højt = Cookies, det er dem der gemmer dine oplysninger om bla login.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 22-01-18 11:41

Citat
hvis jeg klikker på dette link er jeg logget ud:
https://www.kandu.dk/spg178725.aspx

Det var jeg så ikke, de må have lavet noget på kandu, andet end sove.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 22-01-18 14:26

Kandu virker fint men langsomt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-01-18 14:40

Citat
når det åbner er jeg logget ud!!!!

Din browser er måske sat til at slette ´historik´ hvilket vil sige at hver gang du åbner browseren har den slettet alt, også passwords.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-01-18 01:08

Jeg bliver også logget ud hele tiden. Bare jeg klikker på hvad som helst, sker det

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-01-18 10:10

Jeg bliver ofte lukket ud når jeg har besvaret et spørgsmål.

Jeg er begyndt, at tage kopi inden jeg sender dette.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 23-01-18 10:53

Tak for tilbagemeldinger

Bruger Chrome, og har ikke lavet noget om i indstillinger i flere år, så det er ikke noget med sletning af login eller andre browserdata.

Starter 8 sider op med Chrome, og der logges automatisk ind på dem alle, og jeg blev altid pænt logget ind påkandu.dk også, men ikke de sidste 4-5 dage, hvor jeg smides af ved sideskift!! (på kandu!)
Men mener ikke at kandu.dk har ændret noget - der er synligt i hvert tilfælde!

Synes ellers kandu.dk har kørt eksemplarisk længe

Kopierer også mine skriv inden tryk på Send, da der ofte sker fejl/udlogning hér - Hvilket er skide irriterende

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-01-18 07:33

Sjovt nok, så har jeg ikke haft log-in/ud problemet i går og i dag, så det har 'lappet' sig selv

Der var ikke rigtig nogen der kom med et brugbart svar, så jeg vælger en tilfældig som accepteret svar

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-01-18 07:34

Tak for svaret mig-selv.

Du vandt for flest indlæg