/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Opdatering af gamle driver
Fra : fkj64
Vist : 240 gange
300 point
Dato : 17-01-18 17:10

hej..Findes der et gratis og troværdigt program som kan opdaterer driverne på computeren? Et program som opdaterer alle driverne og ikke kun nogle, hvor på at man skal købe programmet for at alle kan opdateres..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-18 18:24

Det gør der rent faktisk ja...

https://www.iobit.com/en/driver-booster-pro.php?AFF=40025

Scroll lidt længere ned, så kommer du til den gratis version som fungerer super perfekt og som ikke forlanger mønter for at fungere...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-18 13:28

For du har vel været hos producenten af din computer.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-01-18 06:40

Man skal ikke bruge alle disse 'Driverupdate' programmer, da de stort set er værdiløse for andre end dem der sælger dem!

Lad Windows styre dine drivere, så bliver din PC ved med at virke!

Grafikkortdrivere opdateres som regel af producenten selv, og der gives besked ved nye opdaterede drivere.

Ved andre drivere, så gå til Kontrolpanel --> Enhedshåndtering - Vælg hvilken hardware det drejer sig om - Vælg Egenskaber, og Opdater driver.
Lad windows søge på nettet efter en ny opdateret driver, og hvis der er en nyere, så installeres denne.
Men oftest er svaret - 'Windows har allerede den nyeste driver'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-18 15:15

Nu skriver du ikke til hvilket operativsystem eller hvilken version af dette du efterlyser?

Prøv at søge på : https://filehippo.com/software/drivers/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-18 11:05

Som dogvillestar skriver
Citat
Man skal ikke bruge alle disse 'Driverupdate' programmer, da de stort set er værdiløse for andre end dem der sælger dem!

Lad Windows styre dine drivere, så bliver din PC ved med at virke!

Men har du mod på at fucke dit system op så kan du hente Driver Booster Pro 5.2.0 gratis (6 mdr licens) her
https://www.giveawayoftheday.com/driver-booster-pro-5-2-0/
Gælder til i morgen d 21/1-2017 kl 09.00

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-01-18 12:18

Citat
Men har du mod på at fucke dit system op så kan du hente Driver Booster Pro 5.2.0 gratis (6 mdr licens) her
https://www.giveawayoftheday.com/driver-booster-pro-5-2-0/
Gælder til i morgen d 21/1-2017 kl 09.00

Latterlig bemærkning du der fyrer af - du kender åbenbart ikke programmet...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-18 12:34

Citat
Latterlig bemærkning du der fyrer af - du kender åbenbart ikke programmet...

Jo det gør jeg skam, så din bemærkning er da mere latterlig, men det er jo hvad man kan forvente fra din side af!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-18 15:00

Driverbooster er vist den som kan fås sammen med iobit programmerne som jeg bruger.
Desværre kan den ikke finde win 10 drivere til min gode gamle Zepto 2008 (opr. XP/Vista)
Men win 7, 8 og 10 kører fint på de gamle Vista drivere.
Win 10 slæber jo også lidt drivere med selv.

Men som molo siger, så vil det hjælpe styresystem (win8 eller noget andet) og så hvis du lige kan fortælle hvad det er for en computer og hvad serienummeret er. Måske kan vi finde en driver.

1. Computernavn og model >
2. Serienummer >
3. Styresystem >

Kommentar
Fra : netop

Dato : 20-01-18 15:14

Jeg må nu lige give mit besyv med - mener faktisk også Iobit Driver Booster er rigtig god og nu kan de tilfældigvis fås i en Pro udgave gratis det næste halve år.

Det er bare dejly synes jeg.