/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
windows live mail
Fra : fkj64
Vist : 234 gange
500 point
Dato : 16-01-18 17:00

hej, Er der en herinde som kan hjælpe med et link hvor jeg kan hente Windows live mail gratis og uden at jeg skal igennem en masse spamprogrammer?
Og hvis...også et link til gratis Microsoft office 2010

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-18 17:06

Har uploadet den her
wlsetup-all_DK.exe
http://www31.zippyshare.com/v/R9kyH6jy/file.html

Klik på den orange "Download Now" med lille pil ned, der åbner en 2-3 vinduer så luk dem og klik igen (måske 2-3 gange), det burde virke!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-01-18 17:25

Citat
link til gratis Microsoft office 2010

Det er jo det rene utopi...

Du kan hente https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/ ganske gratis

Kommentar
Fra : fkj64

Dato : 16-01-18 19:09

Klaudi, jeg kan godt downloade programmet, men programmet starter ikke når det er installeret og jeg kan heller ikke finde det på computeren..og dog kan det ses hvor jeg kan afinstallere programmerne på computeren..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-18 19:18

Og det er denne fil wlsetup-all_DK.exe du har hentet?

Går ud fra du har win 10, så hvis du klikker på Start knap i venstre hjørne og så ruller ned til W der skulle Windows Live Mail være, ellers prøv at søge efter det, os fra Start af.

Åbn Start og tast Live Mail... så burde det dukke op, så kan du højreklikke på det og "pinne" det til proceslinjen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-18 18:26
Kommentar
Fra : Klaudi