/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Niveda Geforce GTX 1060 + udgange
Fra : TEAS
Vist : 161 gange
300 point
Dato : 15-01-18 20:14

Hvilke udgange skal jeg bruge til en PC monitor
samt et Tv
mvh
Teas

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 15-01-18 21:34

Det afhænger af hvilket grafikkort og TV du har - der er alle mulige muligheder.

Jeg ville vælge HDMI - som der typisk er i både grafikkort og TV.

Men hvis det ikke passer sammen kan må købe adapter så man altid kan få det til at passe. Det er godt hvis du f.eks. har 2 skærme.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-18 22:42

Jeg bruger den ´gamle´ blå VGA og har ingen problemer = bortset fra at det/ og sikkert andre kort ikke kan finde ud af ´filmformat 9/18 = bredskærm´ og laver kuk i ikoner osv.
Og det kan ikke justeres op til noget der ligner en gammel ´kvadratisk´ skærm.
Om det så har noget med selve styresystemet Windows at gøre = tror jeg
Bruger jeg HDMI/ andet, så er der problemer med opløsningen og LYD.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 15-01-18 23:44

Der er et HDMI det går til Monitor

-

1 Stk DVI

1 stk Display

En af de to sidste skal gå til TV

Ialt 3 stk på grafikkprtet

Annuller spørgsmålet
Fra : TEAS

Dato : 16-01-18 10:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål