/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Før kniven blev opfundet
Fra : mig-selv
Vist : 267 gange
10 point
Dato : 07-01-18 21:00

Fra menneskets dag #1?
Hvordan vidste de hvordan en navlestreng skulle klippes/ bindes? og med hvad gjorde de det? med tænderne..

Accepteret svar
Fra : TEAS

Modtaget 20 point
Dato : 07-01-18 21:22

Bed den over ligesom dyrene

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 08-01-18 11:19

Tænk på Noah, han byggede en ark af tømmer.

Tænk også på, at de første mennesker var fuldkommen, og de var ikke dumme.

Mon så ikke de havde fundet på noget, kobber og jern m.m. Flint, - kommer fra naturen.

Vil du vide mere, så læs de første kapitler i Bibelen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-18 10:21

Adam bed den over - som han havde øvet sig på, ved at spise de hårde paradisæbler.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-18 20:21

Citat
Vil du vide mere, så læs de første kapitler i Bibelen.

Ok, troede ikke Biblen omhandlede fødsler?

Eller også er biblen (selv den gamle) alt for ny, i forhold til de milioner af år der er gået siden menneskets ? oprindelige, oprindelse opstod..?
Citat
ved at spise de hårde paradisæbler.

Auh´t
Gad vide hvordan de så klarede tandproblemer.

Citat
Bed den over ligesom dyrene

Tror vi har en vinder - men stadig? ligger det i ´naturen´ at lige sådan, osv skal den slags gøres.
Jeg ville ikke fatte en pind af den slags, da jeg var i yngle alderen (og ung) men det kan jo være kvinder har det indbygget - lige som de kan blive tosset på andre?? engang om måneden.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 17-01-18 21:23

Tak for svaret TEAS.