/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Teamviewer13
Fra : herbie70
Vist : 169 gange
100 point
Dato : 03-01-18 11:42

Hej
Jeg har et stort problem med teamviewer
Efter ca 5 minutter opkobling til fjernsupport får jeg en besked ” forbindelse er blokeret timeout” se vedhæftede filer”
Jeg har under installation markeret ”til privat brug”
Jeg har anvendt Teamviewer i flere år uden problemer.
Jeg ville gerne vedhæfte 2 filer, men jeg kan ikke findet hvor jeg gør det, kan man ikke det længere??

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hotline hos Teamviewer, men de taler kun Engelsk, og mit Engelske er ikke til en teknisk samtale. Er der nogen som har en ide??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-01-18 21:50

Citat
Jeg ville gerne vedhæfte 2 filer, men jeg kan ikke findet hvor jeg gør det, kan man ikke det længere??

Mig bekendt kan du IKKE overføre filer med Team?, kun se hvad der er på den anden pc, ? med mindre du sender dem pr mail, og de så dumper op på den fjernbetjente pc - og så kan du arbejde videre derfra.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-18 22:09

Jeg sender filer over skype, og kan så selv se når de kommer og så bruge dem.
Jeg bruger teamwiever 12 og det gør den anden ende også.

Med skype kan vi også snakke.

Måske du kan klare det med at omdøbe filen til en .txt og så døbe den tilbage igen i den anden ende.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-18 11:44

Hvis du hellere vil bruge Teamviewer 12 så er den her:
https://www.teamviewer.com/en/download/previous-versions/
klik lige under Windows (12.............)

Ps. Det er nok bedst, at begge bruger den samme udgave.