/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
meddelelse stdole32.dk nå EXCEL åbnes
Fra : olarsen
Vist : 205 gange
200 point
Dato : 02-01-18 12:10

Hej der, og godt nytår.

Efter den seneste opdatering fra MS får jeg en 'fejl'-meddelelse når WORD og EXCEL åbnes. Jeg har søgt på windows support og bl.a, efter en 'anbefaling' ændret en prgr.fil fra SETUP til SETUPold, hvilket ikke ændrede noget. Nogen som kan hjælpe?
/ole

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-01-18 20:51

Gåtilbage til udgaven inden opdateringen.
Husk at der ikke sjældent er fejl i opdateringer, eller specielle kombinationer af hardware og programmer, som udviklerne ikke lige har prøvet det på.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 03-01-18 11:03

Transor, jeg har nu afinstalleret opdateringerne for WORD og EXCEL (install. 27/12-17) det hjalp så ikke, der var MANGE opdateringer den dag, så måske man skulle fjerne dem alle! Man kan jo altid geninstallere, de omhandlede sikkerhed så de må jo være lidt vigtige.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-01-18 13:54

Kan du ikke skrive hele den fejlmelding du får, hvilke programmer og hvilken program version det er.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 07-01-18 17:26

Jeg har skrevet hele fejlmeldingen, fejlen er stdole32.tlb, (ikke stdole32.dk som i overskriften), den er også kendt på support.microsoft.com, men i andre styresystemer, jeg bruger WIN10 med en OFFICE 2007, og ja den er gammel, men har fungeret fint til mit behov til dato, - ved godt at MS ikke kan supporte deres SW for life, håbede bare der var et quick fix.

Annuller spørgsmålet
Fra : olarsen

Dato : 27-02-18 14:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål