/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
EL-cykel erfaringer ?
Fra : kai-d
Vist : 347 gange
300 point
Dato : 01-01-18 11:56

Er her erfaringer plus minus vedr. El-cykel.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 01-01-18 12:16

Plus

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-01-18 13:04

Kort tilvænning ved start og stop, og du bliver glad for den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-18 13:18

De sidste 3 mdr. jeg arbejdede som brevomdeler (Postbud) kørte jeg El-Cykel: 3 HJULER m. 'kasse' foran. MEGET livlig ("Væltepeter"), når den var tom = Uden breve/reklamer.

22 km/t og en rækkevidde på ca. 40 km pr. opladning = 8 timer.

Mht. alm. 'single' cykler her jeg ingen/nul erfaring!

Med de 3 hjulede ...så PAS PÅ derude ..når du drejer uden vægt foran!

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : T4Lregn

Modtaget 300 point
Dato : 01-01-18 13:25

Har ikke selv prøvet el EL-cykel ...

(Agter at prøve min søsters) ...

Hun siger, til gengæld : Det er en stor fordel !

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 01-01-18 21:09

Jeg har haft en Batavus El-cykel i 2 1/2 år
jeg er godt tilfreds med cyklen.
Søg på El cykel test der er en stor test fra Tyskland

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-18 20:10

Ikke for at være negativ, men vi ser ikke mere en krolf veninde,
der cyklede for stærk på sin nye El cykel.

Hvis du invester i en sådan, vær forsigtig med hastigheden, især i starten.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 04-01-18 16:14

Tak for svaret T4Lregn.

Kommentar
Fra : T4Lregn

Dato : 04-01-18 16:58

Velbekomme, kai-d

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 01-02-18 14:41

Jeg har en gammel Winther el cykel, den har virket meget godt, og længe.
Den er nok over 10 år men batteriet er blevet for dårlig men det er jo ikke noget at sige til.