/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
driver
Fra : kj
Vist : 224 gange
200 point
Dato : 30-12-17 15:14

Efter en opdatering af win 10, forsøger jeg at genindstallere grafikdriver på min kones PC.
Får følgende meddelelse:

"Windows har fundet driver til enheden Nvidia GeForce 650, den ønskede linie blev ikke fundet i inf.filen"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-12-17 17:14

Citat
"Windows har fundet driver til enheden Nvidia GeForce 650, den ønskede linie blev ikke fundet i inf.filen"

Lader du Windows hente driveren?
Jeg opdaterer min her:
https://www.geforce.com/drivers

Kommentar
Fra : kj

Dato : 30-12-17 21:34

Det har jeg også prøvet uden held.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-12-17 01:41
Kommentar
Fra : edison

Dato : 31-12-17 05:45

Prøv at slette alle gforce/nvidia driver og programmer.
efter det kik i dit c: drev om der stadig ligger en mappe der heder nvidia, hvis der gør slet den.
genstart, og windows vil instalere en standard driver.
gi maskinen en tur med ccleaner.
derefter instaler den nyeste nvidia driver så sku den være på plads igen