/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : sdam
Vist : 234 gange
200 point
Dato : 26-12-17 15:22

Er der mulighed for at få sin profil og dermed data slettet/fjeret fra Facebook?
Vi havde en datter, der døde i alder af 30 år, som havde en profil derinde, og den vi af sagen natur meget gerne ha' stoppet og gerne helt fjernet.
Hvordan gøres dette...???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-12-17 16:13
Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 27-12-17 07:06

Prøv at gå ind på Facebook og gå ind under hjælp og support. Tror man kan skrive til dem der.
Jeg håber og tror de vil kunne forstå hvorfor i ønsker at få fjernet profilen. Held og lykke

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 28-12-17 21:16

Man kan fjerne sin profil. Jeg har fjernet min egen profil for et par år siden.
Man skal have brugernavn / mail og password.

Password kan evt hentes ved under login med brugernavn og have glemt password - så få tilsendt password til den mailadresse eller telefon som var opgivet ved oprettelsen eller ændringen.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 12-01-18 11:01

Har du tjekket din i datters browser under indstillinger om hendes facebook navn og kode evt. er gemt der så du kan logge dig ind?
Eller kan koden være gemt andre steder på hendes pc eller i hendes dagbog, telefon eller andre papirer evt.
mvh. Amanda

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 12-01-18 11:12

Tak for svaret Eyvind.