/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
rudehejs
Fra : ejgild01
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 25-12-17 09:56

Jeg har lige købt en Skoda Fabia 2007/8 som ikke har kørt mere end 62500 km men mit rudehejs virker ikke ,, central låsen virker så der må da være strøm i døren og er der ikke el betjening til sidespejlet i den model og det virker heller ikke ,, er der sikringer i motorrummet ud over dem som sidder oven på batteriet ??

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-12-17 10:21

Sidder der ikke en sikrings boks inden i bilen, sådan ca. i knæhøjde, enten ved førersædet eller i den anden side?

Se denne her; https://www.carcarekiosk.com/video/2011_Skoda_Octavia_TDI_CR_2.0L_4_Cyl._Turbo_Diesel/fuse_interior/replace

Kommentar
Fra : edison

Dato : 25-12-17 14:57

du skal ha et computer tester til at søge efter fejl.
der er mange muligheder for fejl, låse, ruder, centrallås, bliver styret af en kaldet, Komfort box.
så mit råd er find en der kan teste den, den viser normalt hvor fejlen er.

Kommentar
Fra : mig-selv