/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Låse mappe i kode i stifinder
Fra : fredag
Vist : 220 gange
200 point
Dato : 18-12-17 12:07

Hej jeg vil gerne lave en kode på en bestemt mappe, så kun dem der har koden kan åbne mappen.
Men når jeg højre klikker på mappen, vælger egenskaber og avanceret, kan jeg ikke sætte flueben i "Krypter indhold for at sikre data". Den bliver ikke aktiv. Hvad gør jeg så??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-12-17 12:29

Citat
Den bliver ikke aktiv. Hvad gør jeg så??

Aktiver det i Computeradministration = Start/ H klik på denne komputer/ Administrer/ tjenester.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 210 point
Dato : 18-12-17 12:34

Ellers kan du bruge veracrypt hvor du kan lave mapper som den ene og anden kan åbne og gemme på, meget nem at bruge:
https://veracrypt.codeplex.com/wikipage?title=Downloads
https://www.youtube.com/watch?v=XshQWFLfwdA

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 18-12-17 13:23

Tak for svaret mig-selv.