/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browserhistorik
Fra : trimare46
Vist : 259 gange
300 point
Dato : 16-12-17 12:10

Jeg har en Sony Xperia tablet som jeg bruger til stort set al internetbrowsing.
Jeg vil gerne have slettet min browserhistorik på den, men jeg skal tage hvert enkelt punkt for sig og det tager lidt lang tid.
Der står godtnok ryd browserhisrorik, men den fjerner ikke noget af det.
Er der et eller andet sted der skal aktiveres/deaktiveres noget for at få det fjernet, eller kan man slå noget til, så den ikke gemmer alt hvad man har besøgt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-12-17 12:28

Hvilken browser.

Du kunne prøve at afinstallere den.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-12-17 07:32

Hent https://www.piriform.com/ccleaner/download

- så blever der ryddet op

God Jul

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-12-17 09:35

Jeg har ccleaner, men den fjerner ikke min browserhistorik.
Måske er det fordi jeg gør noget forkert, men jeg har ikke til dato kunnet finde ud af, hvad den fjerner.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 300 point
Dato : 17-12-17 12:07

Det afhænger af hvilken browser du bruger

Hvis du bruger crome med inkognito gemmes intet når du har afbrudt browseren

Ellers er det om at finde file(erne) hvor din browser gemmer, og så slette dem.

Men lige meget hvad du gør så findes oplysningerne lagret hos andre . Husk altid det. Gør intet og skriv intet på en computer med internetforbindelse, som ingen andre skal vide.

Skriv det på et stykke papir og brænd det.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 18-12-17 16:52

Tak for svaret transor.