/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Ane Pettersen eller Pederse
Fra : 2601
Vist : 197 gange
450 point
Dato : 09-12-17 16:32

Hvor bliver Ane Pettersen eller Pedersen født henne.
Hendes far er Jens Pedersen født i Østbirk Sogn og opvokset i Lundum Sogn og gift med Bodil Kjerstine Nielsen gift vor ?

Der sidste jeg har på hende er FT 1850 samt
"
Hansted, afgang 1848, opslag 81, nr. 21: En Jens Pedersen, 37 år, tjenende i Hansted, afgår til Bygholm (formoder det er den i Skanderborg Klostersogn jvf. Krabsen).

Horsens Vor Frelsers sogn, tilgang 1849, opslag 95, nr. 3 fra oven: En Jens Pedersen, 37 år, tilgår fra Bygholm.
Bemærk nr. 4: Bodil Kirstine ?, 28 år, Jens Pedersens kone, tilgår fra Bygholm.
"

Folketælling - 1850.
Skanderborg, Nim, Horsens Købstad, Hestedam Aleen No 536, et Hus, 123, F5,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Jens Pettersen, 38, Gift, Dagleier og Husfad., Lundum Sogn, Skandbg. Amt
Kjerstine Nielsen, 27, Gift, hans Kone, Vem Sogn, Ringkjøbing Amt
Ane Pettersen, 1, Ugift, Deres Barn, Horsens
"

Jeg har set i Horsens Vor Frelsers sogn samt i Hansted Sogn uden at finde Ane eller hvor Jens Pedersen er gift.

Vem Sogn er Vemb Sogn, Hjerm Herred, Ringkøbing Amt.

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 12-12-17 12:30

Jeg har nu fundet Ane Pedersen født den 1. december 1848 og døbt den 7 januar 1849 i Horsens Vor Frelsers sogn.
Samt Bodil Kjerstine Nielsen født Rosenberg i Felding Sg., Ringkøbing A. den 16. september 1821 og døbt 7. oktober 1821.

Jeg takker alle som har forsøgt at hjælpe mig.

Med venlig hilsen.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2601

Dato : 12-12-17 12:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål .

Se min besked.