/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
videoindslag ses ikke
Fra : lillelyst
Vist : 302 gange
50 point
Dato : 28-11-17 22:30

Hej. Når jeg ønsker at se et videoindslag på f.eks. TV2`s website får jeg ikke lov. billedet her viser pilen man skal klikke på, men i stedet forsvinder den når jeg fører musen hen over video indslaget.
https://ufile.io/8kdqo
Adobe`s flash programmer er installeret og opdateret.
Håber nogen kan give et tip:)

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 28-11-17 22:35

http://www.gigasize.com/get/5yncc70z9nb måske virker linket her bedre.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 28-11-17 22:39
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-11-17 23:04

Ingen af dem kan man få adgang til uden at logge ind, og det "gider" man ikke.

Find noget bedre.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 29-11-17 01:22

Det er din adblocker der er skyld i det - deaktiver adblockeren.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-11-17 01:26

Citat
Premium Access Only

brug https://imgur.com/

Citat
Håber nogen kan give et tip:)

Citat
Når jeg ønsker at se et videoindslag på f.eks. TV2`s website får jeg ikke lov.

Scan din pc for mallware og slet midlertidige filer/ diskoprydning, har selv oplevet det og det er FUP - for at logge dig på andre sider - ellers kunne det tænkes at det er en fejl på siderne

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 25 point
Dato : 29-11-17 01:27

Citat
Det er din adblocker der er skyld i det - deaktiver adblockeren.

tror faktisk du har ret, men det kan være andet.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 01-12-17 15:16

Ser ikke ud til at være det som er problemet. Har deaktiveret både virus- og adblocker programmet og alligevel bliver der ikke vist noget indslag.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 01-12-17 15:18
Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 01-12-17 15:23

Fik afprøvet denne her anbefaling på adobes side:

Kontroller, om du kan se en HTML5-video. Se de følgende videoer i en HTML5-understøttet browser.

HTML5-video
Anden video end HTML5

Hvis HTML5-videoen vises ok, men du ikke kan se den video, som ikke er i HTML5-format, kan der være et problem med Flash Player. Hvis du ikke kan se nogen af videoerne, kan der være et problem med din enhedsdriver.

Ingen problemer med at se disse 2 videoer.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 01-12-17 15:25

Ser ud til at andre har haft samme problem: https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1018703

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 01-12-17 15:33

Løsningen kom her via dette her indslag: https://support.google.com/chrome/answer/6258784?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=da

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 14-03-18 20:28

Tak for svaret mig-selv. Desværre har jeg aldrig rigtig fundet en løsning, men problemet er løbende blevet mindre, så måske er "fejlen" blevet rettet via opdatering af browserne?