/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Sort skærm efter opstart / bærbar
Fra : tomozy170758
Vist : 153 gange
300 point
Dato : 27-11-17 12:00

Løsning ønskes:
Asus X52J m. Win 7 fuldt opdateret. Skærm går i sort efter opstart. Windows opstart vises, men så slukker skærmen. Maskinen kører fint, og der er skærmbillede hvis jeg sætter extern skærm til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-17 13:43

Prøv
hold FN tasten nede og tryk samtidig på en af de øverste taster som viser noget der ligner en tvskærm - tryk et par gange med pauser ind i mellem.

Fn+skærmtast

1 slukket skærm
2 kun indbygget skaærm
3 indb og ekstra skærm
4 kun ekstra skærm.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-11-17 05:41

Tryk på “win” og P SAMTIDIG indtil der står enkel skærm