/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Hej jeg tænker på at skifte tv udbyder
Fra : alan57
Vist : 361 gange
200 point
Dato : 23-11-17 14:15

Jeg har Horsens antenne forening, men de er ret dyre derfor vil jeg høre om der ikke er nogen som er billiger, måske nogle hvor man køre over nettet, men hvor finder jeg dem og en anden ting hvordan sætter man det sammen på pc,en så man kan se en masse programmer til en billige penge, samt hvad skal jeg være på vagt overfor, håber at der er nogen kan hjælpe mig.
Mvh,
Alan Berg.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-11-17 15:57

Hvis du kan nøjes med DR kanalerne -og måske nogle tyske- Så skal du bare sætte en antenne til fjernsynet . Det skal der slet ikke betales særskilt for. Bedst er det hvis du frit kan sætte en udvendig antenne. Skal dvel på din adresse drejes mod Hedensted og behøver ikke at være særlig stor eller med forstærker . Til de tyske kanaler skal der nok en god og effektiv retningsantenne til.

Her i Nordsjælland ser vi de svenske kanaler uden besvær .
Jeg har 14 forskellige kanaler uden at betale for andet end et tv2 dekoderkort.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-11-17 15:59

Dr kanalerne uden betaling er
DR1 , 2, 3, K, de to børnekanaler , folketinget og lokalkanalerne.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 23-11-17 19:38

Man kan ikke mere se tysk tv med alm.antenne,men med parabol har du ca.50 gratis kanaler,uden irriterende genudsendelser,men det kræver jo,at man er nogenlunde god til det tyske.

Accepteret svar
Fra : Nul7

Modtaget 200 point
Dato : 24-11-17 12:00

Jeg er vældig tilfreds med Stofanet, og jeg mener at de har Kontor i Horsens (Hovedkontor)?

Man kan blot vælge det man ønsker.

Forholdsvis billig abonnement.

Det er muligt, at du skal kobles til en antenne forening!

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 29-11-17 06:49

Tak for svaret Nul7.