|
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 20-11-17 06:34 |
|
Det plejer at være blæsermodstanden der skal skiftes.
alimak
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 20-11-17 23:18 |
|
Citat Det plejer at være blæsermodstanden der skal skiftes.
alimak |
RIGTIGT = men kan den ikke køre på højeste/ laveste hastighed, er der andet galt = strøm til kontakterne, og det kan være en írret kontakt.
MÅL om der er strøm til ´modstanden´ ellers ville jeg sætte en varmeblæser i dytten ? HVIS det er kommet inden for et par dage.
Og som skrevet:
Normalt så tager man ud hanskerummet og skifter den.Måske er det en instruktions video på youtube.Chek Change blower motor ressistor citroen berlingo.
De koster ingen penge på Ebay, men forvent ikke de holder 20 år.
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 20-11-17 23:41 |
| | |
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 23-11-17 16:10 |
|
Blæserproblemer er næsten altid noget med dårlig ledningsforbindelser.
På meget gamle biler kan det også være kullene i blæsermotoren som er slidt op.
Modstan og omskifter kan også være med dårlig forbindelse.
Derimod er en defekt vikling i selve blæseren en sjælden fisk.
Der kan evt sidde et fremmet legeme på tværs i blæseren. Kvinder kan putte de mærkværdisyte ting i luftindtag mv.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|