/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Græstag nogle erfaringer med tjærepap
Fra : bodillouise
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 19-11-17 15:52

Vi er ved at skal lave nyt tag på urtekælder. Vi har nu pillet jorden af og vi støbe et nyt tag.
Er der nogle der har nogle erfaringer med hvilken tjærpap man skal vælge, der kommer jord på igen.
Arealet er nok omkring 40 m2

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-17 23:05

Se en udsendelse som `Bonderøven´ lavede, du kan se det på DRTV, han brugte dette på taget, ved ikke lige hvad det hedder, men garanteret vandtæt:
https://ekstrabladet.dk/migration_catalog/article3140079.ece/IMAGE_ALTERNATES/p900/Telefotos%20fra%20Toke%20Hage%20(exth)

Tjærepap/ tagpap? eller hvad det hedder må ikke få fugt - nede fra.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-17 23:07

Citat
vi støbe et nyt tag.

Har du et billede af det hele?

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 21-11-17 09:43

hvordan ligger man lige billeder ind her ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-11-17 13:28
Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 23-11-17 16:13

Hej Bodillouise

Du kan ikke lægge billeder direkte på Kandu, men du kan linke til er billede fx her, og så kan billederne ses på kandu ved at klikke på linket

http://peecee.dk/index.php/uploadfunktionen

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 08-01-18 12:01

Tak for svaret mig-selv.