/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Svingende temperatur ?
Fra : bjoern1
Vist : 231 gange
50 point
Dato : 16-11-17 15:55

Mit brugsvand svinger i temperatur, skiftende kold og varm med 5-10 sek. Intervaller. Huset er nyt (7 år gammelt) og jo med veksler til brugsvand og gulvvarmen.
Nogen der har et bud på problemet ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-17 19:54

Måske:
Defekt kontraventil i brugsvand systemet.
Defekt eller tilstoppet cirkulationspumpe til det varme vand.
Fejl i styring / ventil / termostat for varm-vandprioritering.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 17-11-17 17:34

Er det alle haner i huset - er det kun et udtassted - er det er baldingsbatteri ?