/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jamen altså da, tillykke....
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 627 gange
350 point
Dato : 14-11-17 12:03

Folketinget har givet statsborgerskab til 3.185 voksne mennesker + 720 børn (børn til de voksne.)
Tillykke tillykke med det, da

Vi - det danske samfund, har nu fået 3.185 arbejdsparate mennesker ind på arbejdsmarkedet i form af soso-ass, soso-medhj., samt ingeniører, tandlæger, læger, hjernekirurger, it-eksperter, revisorer.
Det har Bosse, Ellemann, samt andre fra det kulturradikale segment fortalt masser ad gange - både på TV og i Radioen - og så må det jo passe. Jeg kunne måske for egen regning tilføje; Sikke da en masse gode skatteindtægter, det danske samfund får ind i statskassen....Ren win win

De 720 børn, som i kraft af deres forældre også har fået tildelt statsborgerskab er værd at vente på, idet, det samme ovenstående segment (Bosse & co) har nemlig udtalt at; "Børnene er omvandrerne matematiske genier"

Ps.
Muligvis er ironi anvendt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-17 14:01

Jamen ... vi ka' da slet ikke få nok nye Danske Statsborgere !!!

Tænk på 'ældrebyrden' der helt overraskende og u-forudset rammer os alle som en boomerang i de kommende år. Vi bør da byde ALLE villige hænder velkomne ...når de har lært Dansk, kan skrive (..med LATINSKE bogstaver ...naturligvis), samt regne og ikke ellers lider af krigstraumer (PTSD) eller uheldbredelige sygdomme, som følge af indavl.

Der er nok at tage fat på!

Heller ik' uden ironi.. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 14-11-17 15:12

Sid ned mens du læser dette:

Citat
http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE10023884/206-procent-i-sverige

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-11-17 15:35

Meget interessant......Og tak for det link.

Lgs, jeg har gjort linket aktivt.
http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE10023884/206-procent-i-sverige/

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 14-11-17 15:43

Tommy: tack så mycket

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-11-17 16:31

Godt med lidt nyt arbejdskraft ude fra, håber der er de rigtige, som vi har brug for?
Jeg kan godt undvære yderliggående muslimer og især afrikanere, der ikke engang kan stave.

>Børnene er omvandrerne matematiske genier"

Einstein var jøde, Bohr lyder tysk, ligesom Schlütter, Elleman familien halvt fransk,
og vort kongehus stammer primært også fra Tyskland, ligesom Struense og Griffenfeld,
mor Dyveke var hollænder, og sådan kan jeg blive ved...

Alle har de beriget Danmark med noget vi ikke selv kunne,
håber set også er tilfældet med de nye kloge hoveder?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-11-17 17:19

Citat
Godt med lidt nyt arbejdskraft ude fra, håber der er de rigtige, som vi har brug for?
Jeg kan godt undvære yderliggående muslimer og især afrikanere, der ikke engang kan stave.

>Børnene er omvandrerne matematiske genier"

Einstein var jøde, Bohr lyder tysk, ligesom Schlütter, Elleman familien halvt fransk,
og vort kongehus stammer primært også fra Tyskland, ligesom Struense og Griffenfeld,
mor Dyveke var hollænder, og sådan kan jeg blive ved...
Du mangler det kølige overblik, hr. Giversen. Der er stort set ikke problemer med vestlig indvandring - eller jøder for den sags skyld.
Men, jeg ikke der er mange vestlige indvandrere imellem den flok, der nu har fået statsborgerskab.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-11-17 17:24

Citat
Men, jeg ikke der er mange vestlige indvandrere imellem den flok, der nu har fået statsborgerskab.
Rettelse til: Men, jeg tror ikke...................

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-11-17 17:41

>omvandrerne matematiske genier...

Hvis det ikke er tilfældet, så er det nok de forkerte vi får hertil.

Opgaven er så at begrænse tilflytningen af de, der ikke kan tilføre os noget, vi ikke selv kan,
og tiltrække andre, nye genier...

Noget jeg så i avisen i dag, de der nu fødes får aldrig kørekort,
underforstået de får aldrig brug for et kørekort.

Selv vil jeg gerne fortsat bestemme hvor og hvordan jeg kører hen til mit mål,
og det gælder også inden for indvandring, politik og meget mere...

Accepteret svar
Fra : lgs

Modtaget 350 point
Dato : 14-11-17 18:47

Det er forstemmende, at der stort skøjtes hen over, hvilke kulturer der både søger hertil og frem for alt får lov at slå sig ned her. Er det fordi det, jeg prøver at sige, umiddelbart dømmes som racistisk eller det, der er værre?
Jeg har ikke nu eller førhen haft antipatier mod andre kulturer eller hudfarver, men mener, at al erfaring siger, at f.eks. islam er opfundet under andre himmelstrøg og oprindeligt udsprang af kulturformer der. Hvordan illustreres til fulde af begivenheder her og nu: Yemen (kamp mellem shia og sunni) - Afghanistan (et skrækeksempel, der vist ikke behøver nærmere omtale) - Somalia - Iraq (sunni contra shia igen) - Syrien (diktatur igen med shia/sunni-konfikt) - behøver jeg fortsætte?
Og nu kommer jeg til min pointe: det er som nation selvmorderisk på bare mellemlangt sigt for ussel mammons skyld - læs billig arbejdskraft - at hilse indvandring fra islamiske lande velkommen!
Islam er uforenelig med europæisk kultur - fat det dog! Ovenikøbet fjendtligt indstillet over for vor måde at indrette samfund på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-17 08:55

Bare vores samfund ikke vælter, når der er mange nok, til i demokratiets navn, at fravælge alle de demokratiske værdier som gennem mange år er opbygget.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-11-17 10:50

Citat
Bare vores samfund ikke vælter, når der er mange nok, til i demokratiets navn, at fravælge alle de demokratiske værdier som gennem mange år er opbygget.
Samfundet er næsten væltet. "Læsset" er meget skævt og ved næste sten der køres over vælter læsset helt.
Tag bandekonflikten. Der er indgået våbenhvile..... i en Moske.....I en Moske!?!?
Alene ordene "Våbenhvile og Moske" i et vestlig demokrati som Danmark. Jamen.....jeg er helt og aldeles målløs.

Politiet har tabt - hvis det er det rigtige ord? Fordi Politiet har vel - ret beset- aldrig været inde i kampen - altså, hvis vi lige ser bort fra dialogkaffe m/citronmåne, samt løftet pegefinger. Justitsminister Papehoved tordner og tordner foran pressens mikrofoner alt imens han bebuder "Alle drenge skal være i seng senest kl. 21..... på den måde løser vi konflikten................"

Fædregrupper, Venligboer, og "Vi vi ha' vores gader tilbage" grupper, går i protestmarch med "Make Love not war" skilte, og tændte fakler mens de afsynger "We shall overcome" og "Imagine" mens tårerne triller nedad kinderne fra de magtesløse øjne.
Rejs Jer dog for helvede! Stå sammen, lav nogle vagtværn og smid lortet ud ad byen. Hvis dialogen ikke virker - så gør vold.....(uha da, nu bliver Tommy rigtig mobbet over, han vil kæmpe for sit land) Men bandeuvæsnet skal stoppes, hvis det gode ikke virker, så gør det onde.
Længere er den ikke.

Så når du skriver: "Bare vores samfund ikke vælter" så må jeg sige; Det er næsten væltet - og det vælter helt og totalt den dag, de Radikale, Enhedslisten og gøglerklovnene bliver "tungen på vægtskålen"

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 15-11-17 15:45

https://jyllands-posten.dk/protected/premium/kommentar/paadenandenside/ECE10029776/bandekrigens-vaabenhvile-udstiller-et-magtesloest-samfund

Jeg kunne spørge dig Tommy men rettelig lige så meget eller mere mig selv:

Hvad er jeg villig til at gøre konkret - hvor langt er jeg villig til at gå - vil jeg f.eks. være parat til at kaste min stemme efter Nye Borgerlige i.s.f. DF for slet ikke at tale om S? Forekommer mig at være den impotentes svar.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-11-17 16:03

Jeg undrer mig over, hvorfor ingen tænker på en rigsrets sag. Der er ialtfald en samling på 15 - 20 personer, der burde sidde på anklage bænken, for regulær landsforræderi.

Min undren bliver ikke mindre, når jeg tænker på Ninn Hansen. En sand dansk patriot, der kæmpede for det modsatte af nutidens "politikere", nemlig at bevare Danmark for danskere. Han burde have haft sin egen frihedsstøtte.

Og dog, jeg kan nok selv svare på spørgsmålet: Det danske retsvæsen er godt og grundigt, sat ud af kraft, når det gælder muslimerne. (Sådan ser det ud for mig). Enten på grund af frygt for perkerne, eller også på grund af regulær korruption. Hvor meget indflydelse har f.eks. Saudi Arabiske midler i det danske samfund, med bl.a. financeringer af moské`er. Er der mon højtståender danskere, på deres "lønningslister" ???

DER ER SANDELIG INGEN KORRUPTION I DANMARK !!!

Nå, skal vi lige nævne sager, bare fra de sidste par dage: KL., Carl Holst, stor it virksomhed.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-11-17 16:23

Hvis politiet ikke kan, eller tør, klare opgaven med at holde banderne nede,
kan vi så ikke indrage de bedste i hæren: Jægerkorpset?

Jeg tror bandemedlemmer har mere respekt for nogle, der kan mere med våben end de selv,
og de vil kunne gøre mere gavn for os herhjemme end eksempelvis i Afghanistan...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-11-17 17:17

Citat
Hvis politiet ikke kan, eller tør, klare opgaven med at holde banderne nede,
kan vi så ikke indrage de bedste i hæren: Jægerkorpset?

Jo, det burde vi kunne gøre. Og så gjorde de jo også lidt gavn for lønnen.... H E R H J E M M E.
I masser af andre (demokratiske) lande, gør de brug af halv militære styrker.

Men uha, de røde ville snart råbe op om "militær diktatur".

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-11-17 18:45

Citat
Hvad er jeg villig til at gøre konkret - hvor langt er jeg villig til at gå - vil jeg f.eks. være parat til at kaste min stemme efter Nye Borgerlige i.s.f. DF for slet ikke at tale om S?
Jeg selv mener, det er så vigtigt at få styr på indvandringen - især fra Mellemøsten.
Hvem tør det? Ikke bare som DF gør, at opdatere på Facebook: "om ikke vi skal gøre det og det." Og så sker der ikke en skid. Det har DF om nogen, været mestre i - og intet sker - ikke en hujende fis udover snak, snak , snak og lidt trusler.

Der har været finanslovforhandlinger. Hvad fik DF ud det..? Lidt billigere nødder, lidt billigere sodavandssprut. Slut prut finale. Fik DF indrømmelser vedr. indvandringen? Ikke mig bekendt.

Hvis Danmark ikke får styr på den uhæmmede indvandring kan det hele være lige meget. Det er alfa omega vi får styr på det, både af hensyn til økonomien og ikke mindst, vores kulturelle sammenhængskraft.
Åbenbart er Pernille Vermundt det eneste "mandfolk med nosser" og det lader til, hun vil bruge dem til at få styr på indvandringen. Det vil jeg sætte min lid til.
Okay, der er masser af ting jeg er uenig med Pernille om, men da indvandringen fra Mellemøsten er alfa omega vil jeg sætte det/den som første prioritet, så må alt det andet komme når vi har fået styr på indvandringen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-11-17 18:49

Her er den ynkelige 0verborgmester`s bevis på at korruption og kammerateri, trives i bedste velgående i Københavns kommune.
https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/frank-jensen-det-var-en-medarbejder-i-min-forvaltning-der-l%C3%A6kkede-allerslev-sagen-til-bt/ar-BBF02kn?li=AAb1P9X&ocid=spartandhp

"Fandens ærgeligt, at vi har en medarbejder, der ikke er med på den galej. Jeg har da ellers smurt ham rigeligt, for at holde kæften lukket".

M.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 15-11-17 19:18

Citat
Hvis Danmark ikke får styr på den uhæmmede indvandring kan det hele være lige meget. Det er alfa omega vi får styr på det, både af hensyn til økonomien og ikke mindst, vores kulturelle sammenhængskraft.

Som talt ud af min mund. Desuden må der sættes gang i udvisning af uønskede elementer. Det har desværre nok lange udsigter. Ingen lande ønsker dem åbenbart tilbage, og det danske "retsvæsen"
viser stor uvilje. Er ikke i tvivl om, at den kørende perkerkonflikt ville løje af, hvis de kriminelle elementer blev hældt ud, når de pissede ved siden af.

Hvor svært det er afslører gårdagens dom over en Syrienskriger. Han blev frataget sit danske statsborgerskab, og dømt til udvisning til Tyrkiet.
Hans forsvarer, Bjørn Elmquist look aliken, Michael Juul Eriksen vil sikkert bringe sagen for den
den europæiske menneskerettighedsdomstol.
Så mon ikke vi får lov, at føde på den kløvning resten af hans dage. Det tror jeg nok.

http://i.imgur.com/qqxy3NH.jpg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-17 20:00

Hold da k.... et godt billede Reset.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-11-17 20:57

Ja det billede siger alt. Kort og præcist.
Efterhånden som tiden går og træet Izlam vokser sig større og større vil manden (europæeren) med vandkanden, langsomt men sikkert begå selvmord.

Nøjagtigt det, der sker i Europa i disse tider. Vi er på vej til selvmord.
Nogen ser faren, andre ser sosoass, læger, matematikere - og inklusion, hvor den kristne hvide mand bøjer nakken mod herrefolket.

Citat
Her er den ynkelige 0verborgmester`s bevis på at korruption og kammerateri, trives i bedste velgående i Københavns kommune.
Frank er ægte socialdemokrat oplært af Svend Auken, Mogens Lykketoft og Poul For stram cykelhjelm Nyrup Rasmussen.
Jeg tør holde en kasse kølige pilsnere på, at Frank pophår ikke er borgmester efter den 21.11.2017.......Jo jeg er godt klar over, at dem der får magten efter Frank ikke er bedre.
Og gudske tak og lov for, at jeg ikke bor i Københavnstan.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-11-17 21:23

Citat
Det har DF om nogen, været mestre i - og intet sker - ikke en hujende fis udover snak, snak , snak og lidt trusler.
Måske skal jeg korrigere mig selv lidt.
DF kæmper pt en kamp for at halalslagtet kød ikke mere skal vinde indpas i kommunernes madprogram - (for nu at udtrykke det enkelt)

MEN!
Halalslagtninger skal forbydes overalt i DK.
Jeg som Kristen kan ikke fravælge halalslagtet kød. Det er diskrimination

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-17 07:55

Jeg fik lige min morgenkaffe galt i halsen og var ved at falde ned af stolen, da jeg læste at en jæger er imod halalslagtning. Man anskyder et dyr, sender Schweisshunde efter det, for så til slut at aflive dyret med en kniv. Er der andre end jeg som ser ironien?
</MOLOKYLE>

Ps. Personligt har jeg ikke de store betænkeligheder ved at slå et dyr ihjel for at æde det. Alle de fisk jeg har fanget gennem tiden er blevet halalslagtet med god samvittighed (..dog uden bøn).

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-11-17 09:59

Citat
Man anskyder et dyr, sender Schweisshunde efter det, for så til slut at aflive dyret med en kniv. Er der andre end jeg som ser ironien?
A hvad, mand!?!?!? Sammenligner du jagt og affangning af dyr med halalslagtning..?
Som om ovenstående ikke var nok, sætter du trumf på og skriver:
Citat
Alle de fisk jeg har fanget gennem tiden er blevet halalslagtet med god samvittighed

Hold da kæft, siger bare!
Du ved åbenbart ikke, hvad halalslagt er,- og indebærer.

Nu skal du svare på følgende spørgsmål:
Slagtemetoden for halalslagtning?
Hvilket dyr bliver halalslagtet?
Er der en Imam tilstede under slagtningen?
Hvem betaler Imamen?
De penge, som Imamen får, hvor bliver de kanaliseret hen?
Bliver halalkød mærket, således at det kan fravælges?
Sidst,- men absolut ikke mindst, hvorfor skal der halalslagtes i et Kristen land som Danmark?

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 16-11-17 15:47
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-17 16:03

Tommy ->

ad. 1)

ad.2)

De som opfylder Koranens foreskrifter (..og Kosher) traditionen. Bodet skal væk ...med eller uden bøn.(I Danmark? Alle hønsefugle!)

ad. 3) ... Mv.

Slå det op selv ..på WIKI ...nørd

Jeg gider bare ikke hoppe med på den Galej som hedder: Kan du ikke dokumentere det modsatte synspunkt af mit? Så har din mening ingen validitet og berettigelse.
Således debatterer jeg ikke.
Løse påstande derimod? Se; Dét er mere mig !!!
</MOLOKYLE>

Jeg står ved mine meningers mod og føler INTET behov for at forklare dette!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-11-17 17:00

Arh, hvis man påstår at ha' halalslagtet en nyfanget fisk ved at ha jaget en kniv i den.
Så har man den ondelynenne ikke styr på argumenterne vedr. halalslagt.

OG, hvis du påstår det, at affange et stk. råvildt svarer til halalslagt, er du endnu mere ude at skide.

Citat
Således debatterer jeg ikke.
Nej, du debatterer generelt ikke ting, hvor du afkræves svar på, om du ved noget om det, du siger.

Kort sagt; Du ved ikke en skid om halalslagtninger, udover, at der kræves en kniv, en imam -og der er masser blod.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-11-17 17:06

Citat
Som han dog kan sige det, ham Jalving:
Jalving er altid læseværdig og har en god indgangsvinkel til samfundets problemer.
Tak for det link.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 16-11-17 17:45

Tillader mig at citere mig selv i anden sammenhæng:

Derfor giver det mig kuldegysninger at høre dagens udmeldinger: Polens ambassadrice til sine her arbejdende landsmænd: rejs hjem - der er brug for jer derhjemme.
Var det ikke sådan det hele startede dengang i beg. af 70´erne: dansk import af - troede man - arbejdskraft, der efter mission accomplished selvfølgelig ville vende snuden hjem til Pakistan osv.
Begynder den polske arbejdskraft at vende hjem ligger det lige for, at den herværende arbejdskraft"reserve" - de samme som ovenfor beskrevet - med fornyet kraft af vore Gutmenschen kræves gjort mere arbejdsmarkedsparate - ikke til genopbygningen af Syrien, Iraq, Somalia ......, men til det danske arbejdsmarked, hvorefter vi vil se en reprise af den gammelkendte historie.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-11-17 18:18

Citat
ikke til genopbygningen af Syrien, Iraq, Somalia ......, men til det danske arbejdsmarked, hvorefter vi vil se en reprise af den gammelkendte historie.
Virkelig godt set og beskrevet. Nøjagtig samme tanke fik jeg i eftermiddags.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-17 00:05

Citat
Kommentar
Fra : Er ikke onlinemolokyle Tre en halv stjerne

Dato : 16-11-17 16:03
Hør engangTommy ->

ad. 1)

ad.2)

De som opfylder Koranens foreskrifter (..og Kosher) traditionen. Bodet skal væk ...med eller uden bøn.(I Danmark? Alle hønsefugle!)

Sorry? hvis der hænger reklamer eller andet med, men en BOLT-PISTOl er rimelig (dyre/ menneske-venligt) og bliver som på video brugt på Danske slagterier - OG selv Danske slagtere brugte samme metode indtil ´dyrene´ af LOVMÆSSIGE (EU regler) ?? måske ikke måtte slagtes af en lokal slagter men stresses af en transport til ? hvem ved hvor Polen ligger nu til dags, OG selv dengang fik en MEGET STOR KØLLE i panden = for at bedøve dyret - fugle/ andet? nu kan man se i børnehaver under DYREPLAGERI af REGNORME/ biller osv som selv børn i ? O alder lærer at se på = men forbudt af Dansk lovgivning, og der går mine TV smagsløg til at sige FØJ (Satan) for DK TV.
Og for mange ? Pelkola´er = forsker, der stor og huggede halsen af en hvid rotte i bedste sende tid = fik sgu mit blod til a koge - mens Rye/ ham med haven - i en anden udsendelse ´bare´ rykkede hovedet af en fugl og blev ANMELDT for ? hurtig og ? humant aflivning - og blev straffet for samme.

Kender ikke til den sag om ´dyret´ det fik en skruetrækker? eller andet, men jeg lste den for mange år siden, og dyret LED og kunne ikke stå eller løbe = han gav det ´nåde´ støddet, hvilket andre der var til stede takkede for = DA DE IKKE SELV HAVDE ´nosser´ til at gøre det.
Og på det tisse-punkt, tror jeg faktisk at dyret var ? glad for det, da Falck og andet ikke rigtigt ville gøre noget ved ´det´ dyr.

OM DET SÅ var det der skrives om eller jeg tænker på? eller bare blander mig igen, lader jeg stå åbent.
Men dem der råber HØJEST, er som regel dem der BARE ser på og intet gør - i min lille verden.
Og jeg kan ikke finde en MINDRE skrift her..

Gad vide om den gang gas?? gav mening.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-17 00:11

Gad vide hvad spørgsmålet var?

Der kommer sgu da højest en ´faglært indbrudstyv´ pr 1000 og moske en tæppe? pædagog/fil ? LÆGE pr 100,000.

Ser burde være visse mennesker der SKAMMER sig på Borgen = men der vel snart valg til ISIS eller er det bare IS = min skal være chokolade og med 5 boller og skum på - toppings er ikke nødvendig.

Smutter igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-17 07:10

For at præcisere: Når jeg slagter en fisk foregår det således:

1.) Et gok i nødden med en tom ølflaske (..hvis jeg skulle have glemt min 'preast/totensläger).

2.) Et strubesnlt på tværs bag gællerne ...så blodet kan løbe fra.

3.) Et vrik bagover med hovedet ...så rygraden knækker.

4.) Et snit fra hoved til gat ...og ud med 'motoren'.

Alt sammen udført på ca. 30 sekunder.

Jeg siger ikke at vildtjægere er mindre humane end jeg. Jeg forstår blot ikke indignationen ved halalslagtning i forhold til traditionelle slagtemetoder. Jeg hører kun få pip ifbm. Kosherslagtning: https://www.b.dk/politiko/joedisk-samfund-vil-kunne-slagte-uden-bedoevelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-17 07:21

Ps. Nogen lystfiskere vælger at fjerne motoren med et snit fra gat til hoved, men så resikerer man at flå hul på tarm og mave, så fisken 'forurenes'. Dette er en katastrofe, når man f.eks. renser en Multe. Går der hul på mavesækken? Så kan lige så godt smide fisken i skraldespanden. Den bliver uspiselig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-17 10:24

Uspiselig er også påstanden om, at de som får tilkendt statsborgerskab er at slå i hartkorn med de svindlere og charlatan'ere, som har formået at fuppe sig ved hele vejen til Danmark ..uden andet formå,l end at fuske sig videre til at få snabeltyrkerskoen i vor surt oparbejdede velfærd.

Min Orthopæd kirurg og min Skadestuelæge er af anden etnisk oprindelse end Dansk (Iraner & Inder ..respektive.) er begge indvandrere og har opnået statsborgerskab.

Problement med u-integrerede borgere (..uanset religiøst tilhørsforhold og kultur) er; at disse er asylansøgere, kvote'flygtninge', immigranter og familiesammenførte er uden uddannelse ...end ikke på folkeskolens 5 trin. Analfabeter ..med andre ord. Hvordan de har kunne 'navigere' til Danmark er mig en gåde?

Lige så lidt som de har magtet at lave om på forholdene i de lande de kommer fra: Lige så lidt bidrager de med, når de kommer hér. Bortset fra et par 'solstrålehistorier' om Ahmed der arbejder for sin integrations ydelse eller staldkarlen Ismael som går for 80 kr. i timen hos gårdejer Otto, som endda lader ham sove i udhusets værktøjsskur ...med hele sin familie.

Tænk: Dét gider de dovne arbejdsløse danskere ikke!

I min optik er 'nye' statsborgere ikke problemet. Ej heller etniske statsborgere på forsørgelse (Pension, Førtidspension, Dagpenge eller kontanthjælp), men de ikke danske statsborgere som sidder med hænderne i skødet og 'kigger' på uden at foretage sig en fucking fis (-fis).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-17 10:32

Øehh...

Citat
de ikke danske statsborgere

Kan misforstås ...indrømmet
Jeg omformulerer: ..de udenlandske borgere..
Ved ikke om det lyder mere korrekt?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-11-17 13:24

Molo, uanset hvor meget du anstrenger dig, din slagtning af fisk er ikke -og bliver aldrig halalslagt.

Citat
Jeg siger ikke at vildtjægere er mindre humane end jeg.
Molo, affangning af et stk råvildt sker ikke ved at skære halsen over på dyret.

Citat
Man anskyder et dyr, sender Schweisshunde efter det, for så til slut at aflive dyret med en kniv. Er der andre end jeg som ser ironien?
Du har selv bragt emnet på banen. Nå Molo, hvordan foregår aflivningen/affangningen så...?
Lad os høre om du ved noget om emnet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-11-17 20:49

En ødelagt hjørnetand, to flækkede læber, knytnæver fluks i tindingen og en gruppe unge lømler med anden etnisk herkomst end dansk, der banker for sjov.
Og Politiet henlægger sagen.
https://sn.dk/Slagelse/Vidner-saa-ung-mand-faa-taesk-Nu-henlaegger-politiet-sagen/artikel/702222

Mand anholdt for at voldtage pony foran børn i zoologisk have
https://www.bt.dk/udland/mand-anholdt-for-at-voldtage-pony-foran-boern-i-zoologisk-have

Under det netop overståede EU-topmøde i Bruxelles udtalte den tyske kansler, Angela Merkel, at Tyrkiet “gør det fremragende” mht. at overholde “flygtninge”-aftalen med EU. På topmødet kæmpede Merkel for, at EU skal sende yderligere milliarder af euro til Tyrkiet.

https://www.welt.de/newsticker/dpa_nt/infoline_nt/brennpunkte_nt/article169803320/Merkel-will-weitere-Milliarden-fuer-Fluechtlinge-in-der-Tuerkei.html

Husk, volden i Danmark er faldende. Og sidst, men ikke mindst, det er russerne du skal være bange for.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-17 12:05

Måske man skulle tage 'hjemlandets' metoder i brug?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 19-11-17 21:18
Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-11-17 16:00

Tak for svaret lgs.