/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Kan det være rigtigt!
Fra : lukas2502
Vist : 238 gange
60 point
Dato : 09-11-17 10:06

Jeg bor i en almennyttig boligforening, hvor vores tage er i en ret dårlig forfatning, så dårlig, at der ved bestemte vejrforhold trænger vand igennem i fire ud af otte boliger, og vi har haft mindre stormskader (det er rækkehuse.) En ting der er svært at forstå er; at jeg har nu ved to beboermøder pr. mail spurgt, hvor man skal henvende sig ved evt. stormskader, uden for kontortid. Svaret kom ved første møde fra formanden, som sagde at det var min opgave, hvilket jeg ikke kunne forstå. Så ved næste beboermøde gentog jeg spørgsmålet, igen pr. mail. denne gang kom svaret fra mødelederen for boligselskabet, som sagde, at uanset hvad der skete af skader uden for kontortid, om det var el, vand eller stormskader, var det min opgave at finde den pågældende håndværker. Hvis der var tagskader der krævede afdækning, skulle jeg ringe til Falck, og regningen skulle så sendes til boligselskabet. I referaterne fra møderne stod der intet om mit spørgsmål, kun at der var stillet spørgsmål fra en beboer, som blev besvaret.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 09-11-17 10:56

DET DU SPØRGER OM PÅ MØDERNE, SKAL DU BEDE OM AT FÅ FØRT TIL PROTOKOLS.

DESUDEN SKAL DU BEDE OM ET REFERAT FRA MØDET, SÅ DU KAN SE OM DER STÅR DET, I HAR AFTALT.

MVH AG112

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 10-11-17 09:53

Citat
DET DU SPØRGER OM PÅ MØDERNE, SKAL DU BEDE OM AT FÅ FØRT TIL PROTOKOLS.

DESUDEN SKAL DU BEDE OM ET REFERAT FRA MØDET, SÅ DU KAN SE OM DER STÅR DET, I HAR AFTALT.

Hvis de mundtlige svar kunne ses i et referat, hvad kunne det så ændre?
Jeg har stadig en kopi af de mail jeg sendte!

Annuller spørgsmålet
Fra : lukas2502

Dato : 05-01-18 16:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål