/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Itunes el. andet musiksystem??
Fra : mari7anne
Vist : 158 gange
15 point
Dato : 07-11-17 21:14

Hej herinde.
Jeg bruger Itunes på min bærbare, hvor jeg har al min musik liggende, men......
Jeg er efterhånden rigtig meget træt af det Applesystem generelt og synes ikke det kører/fungerer optimalt, så derfor!!
Har nogen af Jer nogle forslag til, hvad/hvilket program/system jeg fremadrettet kan bruge i stedet for?
Vil virkelig gerne have et andet system til al min musik, som er bedre og smartere end Itunes.
Har I erfaringer med noget som virker stabilt, men samtidig også er til at finde ud af at bruge, uden at det kræver den vildeste videnskab at kunne bruge det, så vil jeg rigtig gerne høre Jeres meninger/råd/links. TAK

Mvh. Marianne.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 08-11-17 07:24

iTunes sucks big time, og er kun populær pga. iPhone ejere tvinges til at bruge det!

Plex er et rigtig godt valg. Er go' til musik, men kan stort set håndtere alle medier.
Nemt og overskueligt - https://www.plex.tv/da/

Kodi er et andet godt bud. Kan også både håndtere musik og alt andet medierelateret.
https://kodi.tv/

Se bort fra TV delen, da du bare lader være med at bruge den.

Men til begge systemer findes der add-ons til alt muligt, så man selv kan styre alt.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-11-17 16:49

Så er der jo også Microsoft medieplayer.
Men alt fra microsoft bliver jo ringere og ringere, så jeg nævner det kun som en mulighed,ikke for at anbefale.

Efter at microsoft har overtaget skype, er det jo også blevet meget ringe.