/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
YouTube
Fra : trimare46
Vist : 197 gange
300 point
Dato : 07-11-17 16:25

Jeg har for nogle måeder siden set et videoklip på YouTube og vil grne se det igen.
Men når jeg går ind i min historik, kan jeg ikke finde det igen.
Jeg har en ide om, at historikken ikke går så langt tilbage.
Er der en måde man kan se, hvilken dato man har set de enkelte klip, så man på den måde kan pejle sig ind på det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-11-17 13:03

Måske kan du se noget i din browser historie - seneste besøgte sider eller ´temp´ filer, men igen kan det være for langt tilbage.
Hvis du ved hvad du så, er det sikkert nemmere at søge på ny.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-11-17 19:37

Jeg kan desværre ikke finde det i min browserhistorik og jeg kan ikke huske hvilke søgeord jeg brugte.
Når jeg forsøger mig, kommer der en masse om emnet, men bare ikke lige den specielle video.
Jeg har forsøgt med Ca 60 forskellige ordkombinationer i søgefeltet, men desværre uden held.
Men jeg kan nogenlunde huske hvornår søgningen foregik, så hvis man kunne se datoen på de enkelte søgninger, kunne jeg måske være heldig

Annuller spørgsmålet
Fra : trimare46

Dato : 12-11-17 21:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål