/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Få Gmail slette mails fra en specifik e
Fra : storemolle
Vist : 314 gange
55 point
Dato : 06-11-17 17:41

Er det muligt at få Få Gmail til at slette mails fra en specifik email adresse før de når spam folderen?

Der en eks ven der bliver ved at sende mig mails og andet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-11-17 20:36

Citat
Der en eks ven der bliver ved at sende mig mails og andet.

Tror det ikke, men sikke dog en ? EKS ven..
Kan du videre sende dem til ham, så har i trods alt samme problem.

Eller bruge et mail program der automatisk sletter spammails, og den slags bruger jeg ikke.
Citat
slette mails fra en specifik email

Muligheden kunne være at købe sig til det.
https://www.google.dk/search?q=gmail+pro&oq=gmail+pro&aqs=chrome..69i57j0l5.5031j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 06-11-17 22:51

Er du sikker på Gmail business har den mulighed indbygget?

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 06-11-17 23:08

Gmail email suite vil ha jeg skal købe et domain hvis ikke jeg har et?

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 06-11-17 23:14

Citat
Tror det ikke, men sikke dog en ? EKS ven..
Kan du videre sende dem til ham, så har i trods alt samme problem.

Hvis jeg begynder at svarer hans mail vil han bare sende mere.

Han ved godt ikke vil ha hans venskab mere så denne ex ven køre suppe på mig.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 55 point
Dato : 07-11-17 01:30

Citat
Hvis jeg begynder at svarer hans mail vil han bare sende mere.

Han ved godt ikke vil ha hans venskab mere så denne ex ven køre suppe på mig.

SOM skrevet, kender ikke til det, men FØLER DU DIG TRUET = så skal du ringe til dem LOKAle BETJENT andre gider ikke passe på dig == desværre.Og Verden er fået TOALT i UORDEN..
SORRY

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-17 01:33

Selvtægt er næppe en GOD løsning - men det kunne måske skræmme.......................... hvis der holdt en ´genstand´ uden for vedkommendes hus/dør.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 07-11-17 06:44

Jeg har ikke tænkt mig at lave Selvtægt. Disse mais og post kort , sms fra ham er en blanding at sikkert er ensom efter jeg doppede ham da jeg kendt ham siden han og jeg var 16-17 år gammel. hans politiske meniger, hans farmors død, et feriekort fra Grækenland. og andet. og et andet
personligt. Han skrev også jeg nedstammer fra den Tyske kansler han er binde gal.

Men han er typen der forsætter disse mail resten af hans liv.

Jeg vil gerne ha ham helt ud af mit inden jeg skal til london og date engelske eller skotske unge kvinder fra diverse familer. Jeg vil ikke ha at disse kvinder en dag skal læse hans vilde mails.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 07-11-17 06:45

Diverse familier

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-11-17 14:12

Få dig en ny emailadresse...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-11-17 14:42
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-11-17 14:44
Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 07-11-17 16:23

Kode
Få dig en ny emailadresse...

Jeg har skiftede over fra pop3 til denne her, alt jeg skal skifte ud for det virke på en ny.

Herr kl16.08 ringede idoiten også på min mobil, jeg har nogern smartphone i øjebliket.

Noway jeg dopppe denne her email adresse p..g.a en psyopat.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 07-11-17 16:24

jeg har ikke nogen smartphone i øjebliket.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 07-11-17 16:29

Han bruger ikke gmail han bruger en en yousee pop3 mail adresse fra det gamle yousee.

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 11-11-17 01:45

Jeg lader som jeg ikke ser hvad han skriver!

Godkendelse af svar
Fra : storemolle

Dato : 20-01-18 13:04

Tak for svaret mig-selv.