/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone.
Fra : omahexen
Vist : 279 gange
200 point
Dato : 02-11-17 08:40

Jeg har en sang,som jeg gerne vil bruge som ringetone på min android,har været inde på et par hjemmesider,hvor jeg også har fundet sangen,men hvis man vil downloade den,ser det ud til,at der følger meget andet med.Hvor er det nemmest ?.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-11-17 12:32

En sang kan hentes mange steder fra, så forstår ikke hvad du mener med at der følger andet med.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 02-11-17 19:31

Hvis jeg går ind under "ringetoner",og vælger omtalte,ser det ud,som om man samtidig skal downloade andet.Og så lige et spørgsmål,hvorfor går meddelser fra Kandu ind under spam ?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 05-11-17 05:33

Gå ind her via din telefon, søg din sang, klik og download. Find din sang på tlf. og sæt den til ringetone - https://www.zedge.net/ringtones/0-5-1/

eller download deres app - Funker fint og der medfølger ikke noget snavs. Bruger den selv.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 05-11-17 19:44

Tak for svaret dogvillestar.Det var da næsten for nemt !

Kommentar
Fra : dogvillestar