/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gearnav med stor spredning
Fra : klemme2006
Vist : 207 gange
200 point
Dato : 28-10-17 14:36

Hej

Jeg synes generelt, der er for lille gearspredning på 7-gearsnav. Nogle bud på hvilke, der har en stor spredning eller endnu bedre en oversigt over hvad gearspredningen er på de forskellige mærker?

Klemme2007

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-10-17 18:42

Er det en cykel du snakker om?

Så kan man jo supplere med 2-3 klinger foran??

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 28-10-17 18:57

Du kan også købe en bagklinge med mere ensartede tænder eller flere tandhjul.
https://cykel-fix.dk/udstyr-og-reservedele/cykelreservedele/cykelkaeder-kranse-og-kassetter/cykelkassetter-og-kranse