/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tablet
Fra : kivi
Vist : 321 gange
100 point
Dato : 26-10-17 14:21

jeg har fået en lenovo tablet som tilsyneladende virker perfekt men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg går ind og finder den knap som fortæller den at når jeg optager noget skal det gemmes på sd kortet så er der en som ved det

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 26-10-17 14:32

Jeg går ud fra, at det er en Android.
Uden at kende den tablet, vil jeg mene, at du skal ind i settings i cameraet og finde, hvor ting lagres. Du skal nok lave en mappe på SD-kortet, hvor du gemmer. Du skal nemlig første gang give Android tilladelse til at skrive på SD-kortet, og det er lettest at give tilladelsen til en bestemt mappe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-17 19:39

Startside > indstillinger > apps > klik på den app som skal bruge SD kortet > rul ned og se efter muligheder for at flytte SD
Ikke alle apps kan bruge Sd som lager.

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 100 point
Dato : 29-10-17 07:24

På min Lenovo TB2-X30F er det:

Kamera
Indstillinger
Opbevaring position
SD kort

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 01-11-17 07:22

Tak for svaret JanusN.