/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bedste bremseskive
Fra : kimsdk
Vist : 113 gange
100 point
Dato : 12-10-17 19:10

Hvilken bremseskive er bedst?
Har en BMW 330Ci, hvor jeg i dag har skiver med riller, der bølger.
De larmer en del i nedbremsning. Men syntes, de er effektive.
Bilen er tirmmet op over de 300 hk, og ønsker derfor - naturligvis - og bremseevne derefter.
Hvad er jeres/din erfaring, og hvad skal jeg købe (pris er - næsten - ingen hindring).

Kalibre?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 12-10-17 19:40

Der er et firma der hedder BSR tuning,de har sikkert også bremseskiver.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 12-10-17 19:57

Det er faktisk BSR-skiver, jeg har på.
Skal nok søge hos dem, for noget ok.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 12-10-17 20:00

Sorry.
EBC, monteret hos BSR.

Annuller spørgsmålet
Fra : kimsdk

Dato : 13-10-17 06:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål