/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
PerleLux Creme - virker det?
Fra : ahtn
Vist : 1736 gange
100 point
Dato : 11-10-17 22:01

Hejsa. Nogle der har erfaringer med cremen PerleLux ? Er det fup og fidus eller har det faktisk en virkning ? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-17 22:43

Troen kan jo flytte bjerge sige man...

Hvad tror du selv?

Accepteret svar
Fra : omahexen

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-17 08:36

Har set en udsendelse fra Tyskland,hvor der blev vist "før og efter",ingen forskel,den eneste forskel er,du kommer af med en masse penge,og producenten kasserer.Der var også en test,hvordan div.cremer kunne blødgøre huden,flere af de dyreste faldt igennem,nogle af de billigste var klart bedre.Altså,efter min mening "rent reklamegas".

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-10-17 12:53

Nogle af de billige fra Aldi og lignende vinder over de helt dyre, også bevist i undersøgelser

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-10-17 14:53

Alt i alt en gang fis i en hornlygte - de kloge narer de mindre kloge...

Godkendelse af svar
Fra : ahtn

Dato : 01-01-18 16:25

Tak for svaret omahexen.