/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Nedlukning
Fra : sdam
Vist : 313 gange
200 point
Dato : 10-10-17 13:06

Min nye computer lukker og slukker for maskineriet, når jeg lukker låget ned (klapper den sammen). Det er usmart, da jeg gerne skulle kunne bruge min eksterne store skærm!
Hvordan indstiller man computeren til ikke at slukke for maskinen, når man klapper den sammen?
Det er jo bl.a. for at få mere plads på bordet...

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 10-10-17 13:28

Har du prøvet, at sætte den på slumre eller dvale, - f.eks, ved tænd og sluk knappen.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 10-10-17 14:11

Det hjælper jo ikke noget, når jeg ønsker at skulle kunne bruge den ekstrne skærm - skærm nr. 2...

Accepteret svar
Fra : Odada

Modtaget 200 point
Dato : 10-10-17 15:47

Find først "Kontrolpanel" ved at søge på ordet i "Indstillinger" (findes ved at højreklike på startknappen)
Find så "Strømstyring" og til venstre står der: "Vælg, hvad skal der ske, når du lukker låget."
Vælg så her, hvad skal ske.

Odada

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 10-10-17 16:27

Odada - "Strømstyring" kan jeg sagtens finde, men det der skal stå til venstre"Vælg, hvad der sker, når du lukker låget" kan jeg ikke finde på min computer!

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 10-10-17 16:44

Odada - Jeg har fundet det søgte

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 10-10-17 16:45

Tak for svaret Odada. Det er lige det her med at se sig for...

Kommentar
Fra : Odada

Dato : 10-10-17 16:51

Selv Tak - Det er godt at høre - Odada