/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Salgsbutikken.dk SIM locked
Fra : bhermann
Vist : 205 gange
100 point
Dato : 17-09-17 20:51

Hejsa,
Jeg har købt en iPhone SE til min datter på Salgsbutikken.dk. Handlen, pris, levering og hurtighed var alt sammen fint. Men da hun pakkede fødselsdagsgaven ud i dag, og vi skulle igennem setup, blev det klart at telefonen er SIM låst - selv om de har forsikret mig om, at det ikke var tilfældet - og deres hjemmeside er meget præcis om det også. De får fantastiske anmeldelser på TrustPilot.
Jeg har sendt dem en mail nu og venter på svar. Men jeg tænkte lidt, om der er nogle tricks, jeg selv kan prøve? Værre endnu, hvis de nu ikke kan/vil hjælpe, hvad kan jeg så egentlig gøre?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-09-17 21:52

De fleste steder, får man heldigvis fair behandling

Læst på facebook
Min far har købt en mobil hos salgsbutikken over nettet.
Den telefon han fik var simlåst. Han mailer til butikken som beder ham sende mobilen retur, så de kan kigge på den.
Da de opdager den er simlåst sender de ham en ny +et 32gb sd kort.
Det er sku god kundeservice.

https://www.facebook.com/salgsbutikken/?fref=ts

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-09-17 21:58

Du kan bare ikke bruge et SD kort i en iPhone

Kommentar
Fra : katekismus