/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skype log in problem.
Fra : Eyvind
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 17-09-17 18:59

Jeg har et skype navn
en gmail som hører til
og et telefonnummer der hører til

Der var et kort password, som jeg ville ændre.
Jeg kom til at blande forskellige konti, så log in overskred skypes grænse.
Jeg kan sagtens lave et nyt password - men får ikke lov at komme ind på grund af den grænse.
Er der noget med en tid hvor den holder spærringen og så hvor længe.

Er der andre metoder til helt at nulstille password systemet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-17 21:14

Har du prøvet her?

Problems signing in?
Enter your Skype name or the email or phone number you used to register with Skype, and we’ll get you back on your feet.

Skype name, email or phone number.
https://a.login.skype.com/diagnostics

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-09-17 22:14

jo tak den har jeg ræset rundt i et par dage..................men jeg tror den er låst fordi jeg har prøvet for mange gange.
Jeg får hver gang lov til at lave et nyt password - de ved hvilket password jeg har fået tidligere og det må jeg ikke bruge. men heller ikke et helt nyt med "store og små og tegn og tal"

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 18-09-17 07:34

Efter 5 forkerte forsøg låser den i 24 timer!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-17 07:42

Og det er 24 timer fra du fik meldingen om at du ikke kan logge på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-17 09:51

Tak det må jeg prøve om nogle timer.

Jeg kunne heller ikke forstå, at jeg fik lov til at lave et nyt password, hvor der stod at jeg bare kunne logge på.......................men ak.

Ps. Det var ved at gå i panik, for jeg har 84 kr. stående på skype-kontoen til bl.a. sms brug.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-09-17 20:44

Hva'så er der gået 24 timer? Virker det?

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-17 10:06

Endnu en gang tak for hjælpen Klaudi (eksperten).
Jo tak det gik jo fint............................Jeg glemte dog det vigtigste, at melde tilbage.
Både mine penge og profiler er på plads igen.

Ps. Jeg har det med at rode rundt i password, som jeg ikke vil samle et sted.
Det var i forbindelse med oprydning i mine password, som jeg har en del af.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-09-17 11:41

velbekomme, den med passwords der bruger jeg keepass til alle sammen!