/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til opsætning af Google kalender
Fra : klanger
Vist : 233 gange
100 point
Dato : 17-09-17 11:10

Hej

Har indsat en Google kalender på en hjemmeside www.bolbro.net som en såkaldt Agenda.

Desværre indsætter Google automatisk linier øverst og nederst i kalenderen med "se begivenheder før og eller efter dato"

Kan ikke umiddelbart ikke se mig ud om disse to linier kan udelades, da dem jeg laver siden for gerne vil undgå disse?

Har set lidt på HTML kilden men kan ikke se jeg der kan ændre det?

Og lige en lille ting mere, som jeg findes i kalenderen, men jeg ikke kan finde igen. Tidspunkter på kalenderen kan sættes op til at begrænse timerne så der f.eks kun står tidspunkter fra 8:00 - 16:00 ...hjælp til dette også..

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-09-17 13:17

Du kan sikkert finde noget ved gennemgang af de forskellige funktioner:

https://calendar.google.com/calendar/render?tab=cc#settings-general_11

Der er ihvertfald en funktion der hedder: Nedton tidligere begivenheder

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 17-09-17 17:01

Til Marken 84 :
Har prøvet dette men som der står bliver teksten nedtonet, men ikke fjernet..! Iøvrigt har jeg selvfølgeligt prøvet at Google om emnet, men intet fundet.
Derfor spørger jeg herinde..??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-09-17 17:24

Så må du sandelig undskylde jeg prøvede at finde et svar på spørgsmålet...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-09-17 18:48

Og lige en lille ting mere, som jeg findes i kalenderen, men jeg ikke kan finde igen. Tidspunkter på kalenderen kan sættes op til at begrænse timerne så der f.eks kun står tidspunkter fra 8:00 - 16:00

Det mener jeg du kan styre Her:

kalender - tandhjul - rul ned til standard visning
standard og tilpasning.

og lige ovenover kan du nedtone

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 18-09-17 08:15

Hej

Tak for tilsendte kommentarer, også til "marken84" og undskyld hvis jeg skrev nedladende? DET VAR ikke hensigten...

Til orientering ser det IKKE ud till af før-og efter begivenheder kan slettes helt, kun nedtones, og det har jeg sat "hak" i...! Vedr.. tidspunkter er dette et punkt under "Labs" der ligger under tandhjulet.

God dag og tak.