/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista problem.
Fra : Eyvind
Vist : 252 gange
300 point
Dato : 30-08-17 19:24

Jeg ved godt at Vista ikke eksisterer, men jeg har altså sådan et vidunder som gerne skulle komme til at køre.

Det er en HP pavillion dv6 notebook PC og er installeret med 32 bit som den før har været
Jeg har geninstalleret Vista med 3 stk DVD fra Fona / HP
Jeg er kommet så langt at servicepack 2 er rullet ind sammen med diverse opdateringer.
Skype kan køre
Teamviewer kan køre og med den "styrer" jeg
Opera kan køre
Comp er rimelig hurtig

Norton er afinstalleret
Problemer er disse:
Hverken Avast eller AVG lader sig installere og jeg har prøvet forskellige udgaver
IE lader sig ikke opgradere

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 30-08-17 20:40

Køb en windows 10 Pro licens til 25 kr på Ebay - så er du flyvende...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-17 20:53

Jeg ved godt at Vista ikke eksisterer, men jeg har altså sådan et vidunder som gerne skulle komme til at køre............................................................................

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 300 point
Dato : 30-08-17 21:43

Forstår ikke hvad du vil med veteran-Vista ???

Se her:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=win+10+pro+key&_sop=15

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-17 22:54

Altså det er slet ikke min maskine.
Jeg fjernstyrer den computer med Skype og Teamviewer

Jeg har selv win 7 8 10 Linux

Men faktisk fandt jeg løsningen ved et tilfælde - hklik på programmet og fjern blokering -
Og det har jeg rodet med i flere dage.

Ps. Glæd dig til den nye udgave af win 10 ..........................kun autoriserede programmer.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-17 22:56

Tak for svaret Thomas_Mygind. Det kan jo være jeg får brug for det link.