/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyd virker ikke
Fra : ThomasCSR
Vist : 246 gange
100 point
Dato : 27-08-17 11:24

Jeg har et videoværktøj, der i visse tilfælde ikke afspilder lyden.
Jeg har fundet ud af, at hvis jeg starter lydfejlfindingsværktøjet (højreklikker på højtalerikonet), så virker lyden, men KUN mens fejlfindingsværktøjet kører.
Hmmm...
Nogen ideer til, hvad der kan være galt?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-08-17 12:19

Svært at sige ud fra de givne oplysninger - kan sige der er et Vidoredigeringsprogram på
giveawayoftheday.com i dag...

https://www.giveawayoftheday.com/adoreshare-cutome-2-0/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+giveawayoftheday%2Ffeed+%28Giveaway+of+the+Day%29

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-08-17 10:49

Prøv kontrolpanel - hardware & lyd

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-08-17 17:19

Hvis der i video programmet er mulighed for at bruge bestemt hardware/ kort til omkodning, så prøv at skift