/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Thumbmails
Fra : paulinfabritius
Vist : 203 gange
300 point
Dato : 22-08-17 10:03

Kan nogen henvise til et simpelt fotopogram, hvor alle billeder vises som thumbnailgs, som i det henfarende, der vist var med Windous 7, og selv kan 100% bestemme fil navnet...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-08-17 10:57

Måske du an bruge dette udmærkede program:

http://photoscape-free.com/

Photoscape Beskrivelse
Navn: Photoscape
Version: 3.4.0
Licens: Gratis
Kompatibilitet: Windows
Det grundlæggende koncept for Photoscape er nemt og sjovt. Det giver brugerne mulighed for nemt at redigere fotografier taget fra deres digitale kameraer eller endda mobiltelefoner. PhotoScape giver en simpel brugergrænseflade til at udføre almindelige fotoforbedringer, herunder farvejustering, skæring, ændring af størrelse, udskrivning og GIF-animation.

Photoscape ændrer ikke kun størrelse, redigering og justering af dine digitale snapshots og andre billedfiler, men skaber også diasshows og animerede GIF'er, fanger screenshots, kombinerer og splitter billeder og meget mere. PhotoScape kan gøre mange sjove ting til dine billeder, og dens moduler, cirkulære funktionsvælger og video-tutorials tager sig af den "nemme" del.

Deltag i flere billeder i plakatlignende enkelt side eller til et endelige billede. Forbedre og afbalancere farve, ændre størrelse, tilføj effekter og clip-art. Behandle flere billeder på én gang, omdøb flere billeder på én gang.

For Windows XP, Vista og 7. Downloaden kan startes i enhver browser, der er kompatibel med moderne HTML-standarder, herunder Chrome, FireFox og IE.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-17 14:27

Marker billederne og vælg udskriv, så burde du kunne ´udskrive´ kontaktark

Kommentar
Fra : mig-selv