/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Kan ikke sende alm. sms
Fra : jensviggo
Vist : 208 gange
50 point
Dato : 15-08-17 12:46

til android telefon fra ipad. fra iphone ingen problemer

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 15-08-17 13:11

Mon ikke telefonkort mangler i ipad...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-08-17 17:22

hvor lang er teksten

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-17 19:13

Kan du sende sms fra android / iphone til ipad

Som allerede sagt skal der være et simkort i ipad for at sende og modtage.

(dog kan der sendes sms fra ipad uden simkort - men så er det via skype over wifi)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-08-17 21:16

Sms er kun noget man sender fra en mobiltelefon.

Inden for mange protesterer , så ved jeg godt at der principielt er andre måder, men de duer ikke i praksis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-17 22:25

Jeg protesterer ikke.............................men sender sms fra computer og fra tablet.
Det gøres via skype.
Jeg får dog svar til min mobil.
Hvis jeg havde ofret 5-600 kroner mere til tabletkøb kunne den også sende og modtage sms.

Det er ikke noget jeg har læst mig til, men noget jeg gør tit.