/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Kaiser Domino Advokatfirma, Advokatpartn
Fra : AxelHansen01
Vist : 106 gange
20 point
Dato : 10-08-17 15:18

Kaiser Domino er et advokatfirma der har to kontorer i Kolding og Fredericia. Hos Kaiser Domino er der et hold af medarbejdere som er utrolig passionerede, som varetager kunder både privat- og erhverv og hjælper dem igennem vanskelige processer. Firmaet yder advokatbistand der skaber resultater, også når det drejer sig om boligkøb og serviceniveauet er selvfølgelig højt. Derudover har firmaet et Advisory Board med firmaets ejere og tre erhvervsprofiler, garanterer at firmaet altid er opdateret med erhvervslivet i trekantsområdet. Virksomheden stræber efter, at levere mere end almindelig rådgivning til deres kunder. Årsagen er, at de ønser at kunne rådgive kunder på bedste vis.

Har behov for mere information omkring Kaiser og Domino, kan du klikke ind på hjemmesiden wwww.kaiserdomino.dk, ringe til 78 79 90 80 eller skrive en e-mail til mail@kaiserdomino.dk.

Kaiser Domino Advokatfirma, Advokatpartnerselskab
Kokholm 3 B, 1. tv.
6000 Kolding

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-08-17 16:14

Du er da vist farret helt vild i geografien makker...

Hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-08-17 16:19

Det er vist ikke studenterhuen der trykker her selvom der står højere uddannelser i overskriften

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-17 16:35

spam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-08-17 17:36

Så må det sateme stå sløjt til med kundeportefølgen, når man forsøger at fiske klienter på et hendøende, ligegyldigt, intetsigende spørge-site som Kandu.dk Mig-selv har helt ret i betegnelsen: SPAM .

Annuller spørgsmålet
Fra : AxelHansen01

Dato : 14-08-17 10:15

Dette er en misforståelse den er blevet oprettet her, vi vil selvfølgelig gerne have den fjernet så hurtigt som muligt, sorry!