/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola
Fra : omahexen
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 09-08-17 08:59

Har lige købt en Motorola c Starry Black,.Problemet er,at jeg ikke kan åbne indgående opkald,nogen der ved hvordan jeg gør ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-17 09:51

Har du slet ikke nogen brugsanvisning.
Kan du åbne telefonen og ellers bruge den.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 09-08-17 10:36

I brugsanvisningen står der ikke noget om problemet,ellers fungerer alt.Når telefonen ringer,kommer der en cirkel på skærmen,den har jeg prøvet at trykke på,men ingen reaktion.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-17 11:45

Tryk på cirklen og træk den til siden.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 09-08-17 11:46

Tryk på cirklen og træk til højre. Det plejer at virke.
Træk til venstre for at afvise opkaldet.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-17 20:03

Her er lidt brugervejledning ( Det er en Lenovo / Motorola Moto C du har)
http://www.gsmarc.com/motorola/moto-c/manual/

Nede på side 21 står der
• Answer a call: when your phone is locked, touch and drag right to . When the phone is unlocked, tap ANSWER.
Altså hvis telefonen er i dvale skal du trykke og trække til højre.
Er den kørende skal du trykke på ANSWER

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-08-17 22:04

Funktionen kan være slået fra = den med at trække over til BESVAR/send sms /AFVIS.

Se under til opkald/modtag beskeder + eventuelt slå diverse SERVICE´s / lister over opkald til/ fra.

Citat
Motorola c Starry Black

Citat
Android 7 +

Lidt over min 4,4 så hopper hurtigt fra, inden jeg generer andres gode svar

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 12-08-17 08:15

Tak for svaret Eyvind.