/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Jobcenter
Fra : jensviggo
Vist : 188 gange
100 point
Dato : 08-08-17 05:12

Hans er i fagforening, han har ingen arbejde, er han i,flg. loven forpligtiget til at være tilmeldt jobcenter, og dermed forpligtiget til at søge 2 job om ugen for at bibeholde hans dagpenge.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-08-17 07:30

Ja

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 09-08-17 21:18

Så enkelt er det. Og hvis ikke han kan dokumentere at han rent faktisk har søgt job, kan han i yderste konsekvens miste dagpengeretten.