/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjerne (stoppe) et program
Fra : anuarak
Vist : 205 gange
200 point
Dato : 29-07-17 08:41

Jeg har Norton Security Scan installeret på pcén og vil gerne have programmet fjernet - jeg har prøvet mange ting nen har ikke fået lov til at fjerne programmet - der siges der kører er andet installationsprogram og jeg skal prøve når det er færdig - har ikke kunne finde noget - er der nogen anden programmer der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-07-17 09:16

Brug altid producentens eget program til at fjerne (afinstallere) et program!

du finder Norton Removal tool her, lidt nede på siden - https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/v60392881_EndUserProfile_en_us

Download og kør det. Det stopper alle kørende processer af programmet, og fjerner det helt!

Inden du gør det, så er det en god idé at have et andet antivirusprogram klar til erstatning for det du fjerner!
Så find, og download, et andet AV program inden du fjerner Norton!

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 29-07-17 10:21

dogvillestar
har prøvet linket - når jeg har kørt det og ser i programme er de der stadig - det ser ud til at den installerer det igen i følde datoen på mappen - jeg håber der er andre muligheder

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 29-07-17 10:36

Har du prøvet Kontrolpanel -> Programmer og Funktioner ->Klik på det pågældende program og tryk på Fjern-

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-07-17 11:37

Har du stoppet programmet forinden ?

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 29-07-17 12:35

Har prøvet kontrolpanel og programmet syntes ikke aktivt - ønsker et program der kan fjerne folder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-17 13:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-17 13:22

Ps. Norton er lidt 'speciel'. Du skal hente uninstaller programmet først:

https://support.norton.com/sp/da/dk/home/current/solutions/v60392881_EndUserProfile_en_us

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 29-07-17 14:24

Har kørt gendannelse og derved fjernet problemet (tror jeg)
lader det så lidt endnu

Annuller spørgsmålet
Fra : anuarak

Dato : 29-07-17 17:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål